Mije

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Een ding is inderdaad zeker en dat is dat we er een hoop "moeite" voor doen. Ik zet het maar even tussen aanhalingstekens want het is niet zo dat we het iedere maand tegen heug en meug proberen hoor.
Alleen, iedere keer dat toch wel een beetje focussen, die ellendige twee laatste weken van mijn cyclus waarin ik van alles denk te voelen en dan toch.... wéér niet. En na deze 9 maanden begin ik ook wel erg te twijfelen of het er wel in zit.
Hieronder staat ook een berichtje van Chili, héél herkenbaar, ik zou het zelf geschreven kunnen hebben!

Als ik het goed onthouden heb, moet je dit weekend zo op de helft van je cyclus zitten. Ik las nog ergens op een site het volgende: Geslachtsgemeenschap tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds biedt de meeste kans op een zwangerschap. Mannen produceren in deze twee uren de meeste en meest beweeglijke spermacellen en vrouwen ovuleren vooral tussen drie en zeven uur. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van het Italiaanse Modena.

Geen idee of het werkt of helpt maarja, na al die maanden krijg je toch zo'n gevoel van "wat doen we fout?" dus wij wagen ons er staks maar aan ;-)

Succes, Juul!

hi Juul,

Ik reageer ook ff op jouw berichtje en ik snap ook goed wat jij bedoelt en dat je nu het idee hebt dat het niks zal worden, ik denk dat ik ook ga proberen om op die tijden te klussen ook om geen vakensvlees te eten en geen koolzuurhoudendedranken.

Succes met alles en hou de moed erin!

Chili x

Terug
Bovenaan