Mijlpaal 37 weken

Hey meiden

Ik heb vandaag weer een mijlpaal bereikt! :)
Ik mag vanaf vandaag thuis bevallen! Nu ik alles klaar heb vind ik het echt spannend worden..

Ik mag morgenochtend weer naar de vk voor controle.. ben wel weer benieuwd.

Afgelopen zondag ben ik tante geworden! De tweeling van mijn broer zijn met 29+5 gehaald.. de meiden doen het gelukkig goed! Erg spannend allemaal, ik ben er maandag en dinsdag geweest. Echt heel byzonder om die kleine meisjes te zien liggen.


Liefs
 
Hai Renate,

Dat is zeker weer een mijlpaal meid! Super, nu mag je lekker thuis bevallen. Gaat echt opschieten hè?
Trek je het allemaal nog een beetje? Succes morgen bij de vk, laat je het nog even weten?

Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtjes! Jeetje, die zijn vroeg geboren.....Hoezo moesten ze gehaald worden, als ik vragen mag....
Blij te lezen dat ze het goed doen, met de mama ook alles oke?

Liefs Lynn.
 
Heyy Lynn

Ja ik vind het echt spannend nu.. wanneer zal het komen?.. Ik hou het nog wel vol maar word al moeilijker. Gelukkig word ik veel geholpen in huis en met de honden. Want 10min lopen dat is al een uitdaging..

Dankjewel, ja veel te vroeg..mijn schoonzus kreeg weeen en de remmers hielpen niet, uiteindelijk zijn zelfs haar vliezen gebroken. Ze moesten met een keizersnee gehaald worden want de navelstreng lag ervoor.. Ging ineens allemaal heel snel. De meiden hebben 1 nacht aan de beademing gelegen maar doen het nu zelf! Ze hebben wel extra zuurstof maar ze zijn sterk en vechten hard. Met de moeder gaat het ook goed! Die mag morgen weer naar huis. Dus dat blijft de komende tijd ook erg spannend. Hopen dat ze goed groeien en gezonde Hollandse meiden worden!

Liefs
 
Gefeliciteerd.
Jeetje wat vroeg zeg gelukkig gaat het goed wel super vroeg.
Raar is dat he begint het nou niet echt nog meer te kriebelen bij je ik had dat wel toen mijn zus 2 weken geleden beviel. Mijn man was er daarna echt klaar voor ik niet haha ik zei nou laat nog meer even zitten.
Maar nu ik 37 weken ben leef ik er echt naar toe en beginnt het steeds meer te komen en kan ik gelukkig zeggen ik ben er klaar voor.

Groetjes Esther
 
Ja veel te vroeg.. nee ik heb niet dat het nog meer kriebelt.. want het is nog een beetje onwerkelijk omdat de meisjes nog zo klein zijn en aan slangetjes in de couveuse liggen.. we mogen alleen maar kijken verder niet.. en ook maar heel even met Max 10min sta je weer buiten.. gelukkig mogen de papa en mama wel met de meiden op de borst om aan elkaar te wennen. (Ook alleen onder begeleiding van de zusters) En die mogen zo vaak naar ze toe als ze willen en ze aanraken. Ik ben maandag en dinsdag geweest en misschien als het lukt volgende week weer. Ik ben iig blij ze gezien te hebben voor ik zelf op mn kraambed lig.
 
Terug
Bovenaan