Vandaag in het derde trimester belandt! Het voelt als een echte mijlpaal, omdat het kindje nu echt levensvatbaar is. Nog 84 dagen tot het 13 mei is en ik uitgerekend ben.
Ik heb er zoveel zin in!!! Ik ben zo benieuwd naar dit mooie wondertje!
Deze week ook weer veel veranderingen. Woensdag begint mijn zwangerschapscursus en zaterdag mogen we hem bewonderen op de 3D echo. Zondag naar de 9maanden beurs.
De week erna laat ik een bellypaint maken, dat vind ik ook heel bijzonder!
Nu het kindje steeds sterker wordt, beweegt mijn hele buik bij een beweging van het kindje, mijn concentratie (vooral op het werk) is hierdoor heel slecht....... Ik wil alleen maar mijn kindje voelen en zien!!!
Ik hoop op een bijzonder laatste trimester met allemaal mooie kindjes over 3 mndjes!!! Geniet er nog van meiden!
Hebben jullie nog leuke activiteiten in het vooruitzicht?
Liefs Chantal
Ik heb er zoveel zin in!!! Ik ben zo benieuwd naar dit mooie wondertje!
Deze week ook weer veel veranderingen. Woensdag begint mijn zwangerschapscursus en zaterdag mogen we hem bewonderen op de 3D echo. Zondag naar de 9maanden beurs.
De week erna laat ik een bellypaint maken, dat vind ik ook heel bijzonder!
Nu het kindje steeds sterker wordt, beweegt mijn hele buik bij een beweging van het kindje, mijn concentratie (vooral op het werk) is hierdoor heel slecht....... Ik wil alleen maar mijn kindje voelen en zien!!!
Ik hoop op een bijzonder laatste trimester met allemaal mooie kindjes over 3 mndjes!!! Geniet er nog van meiden!
Hebben jullie nog leuke activiteiten in het vooruitzicht?
Liefs Chantal