Mijlpaal --> 3e trimester!

Vandaag in het derde trimester belandt! Het voelt als een echte mijlpaal, omdat het kindje nu echt levensvatbaar is. Nog 84 dagen tot het 13 mei is en ik uitgerekend ben.
Ik heb er zoveel zin in!!! Ik ben zo benieuwd naar dit mooie wondertje!
Deze week ook weer veel veranderingen. Woensdag begint mijn zwangerschapscursus en zaterdag mogen we hem bewonderen op de 3D echo. Zondag naar de 9maanden beurs.
De week erna laat ik een bellypaint maken, dat vind ik ook heel bijzonder!
Nu het kindje steeds sterker wordt, beweegt mijn hele buik bij een beweging van het kindje, mijn concentratie (vooral op het werk) is hierdoor heel slecht....... Ik wil alleen maar mijn kindje voelen en zien!!!
Ik hoop op een bijzonder laatste trimester met allemaal mooie kindjes over 3 mndjes!!! Geniet er nog van meiden!
Hebben jullie nog leuke activiteiten in het vooruitzicht?
Liefs Chantal

hoihoi, lekker gevoel he! ik zit vanaf komende woensdag in het derde trimester, nog 6 weken werken en dan lekker met verlof, m'n man is nu bezig met de laatste schilderwerkzaamheden in de babykamer, ben volgende week jarig, daarna gaan we alle babyspullen ophalen bij m'n moeder (daar staat alles opgeslagen van onze eerste zoon) dan ga ik nog een andere kinderwagen uitzoeken, 4 april heb ik een fotoshoot bij een professionele fotografe die ook bn'ers fotografeert en van 1 van die foto's maken we het geboortekaartje en laat ik er 1 op canvas afdrukken. jeeeetje wat een verhaal ppppffff hahahaha! ow ja, en we zijn het vandaag eens geworden dat we onze tweede zoon ook naar m'n stiefvader vernoemen wat erg belangrijk is voor me, genoeg leuke dingen dus!! jij ook veel plezier bij alles wat je in het vooruitzicht hebt en geniet ervan!

Heyy

Jeetje wat gaat het snel!! Over 3 maanden al!
Ik wil wel een keer mee naar die cursus he haha?!
Nog 1 weekje en dan mogen jullie hem weer zien! Ben erg benieuwd hoe jullie mooie man eruit ziet! Weet je al wat voor Bellypaint je wilt? Ik zag er laatst 1 van made in Holland haha die vind ik wel leuk. En waar ga je het laten doen? Je verlof komt al dichterbij:)
Ik heb zin in de 9mnd beurs! Hoop dat ik dan weet of ik ook lekker kan shoppen:) Vandaag nog geen uitslag..

Liefs

Hoi,
Het gaat inderdaad nu opschieten.
Een paar maanden geleden zaten we aan de andere kant. Waren we net 10-12 weken zwanger en hadden we volop zenuwen omdat we de 12-weken echo kregen. Zo'n gek idee!!

As dinsdag ben ik 30 weken
Afgelopen woensdag zijn de meubeltjes, kinderwagen enzo gebracht.
De meubeltjes staan in elkaar en het ziet er onwijs uit.
Gisteren ben ik begonnen met kleertjes wassen, gewoon omdat het kan.
Ik hoef nog maar 4 weken (11diensten) te werken.
Volgende week gaat een vriendin foto's maken.
Het geboortekaartje is in de maak (Laten een schilderijtje door een vriendin maken en dat word de voorkant van ons geboortekaartje)
Mijn vriend heeft letters gezaagd voor de babykamers en die ga ik bekleden met stof, dus we zijn ook uit de naam.

Nou meiden, succes de laatste maanden en voor je het weet hebben we een klein mensje in onze armen, ghi (ik kan niet wachten)

Gr Ilse

Ik ben vandaag 27 weken en de babykamer is klaar. Alleen nog een gordijn maken, maar er hangt al een rolgordijn dus als de kleine wil komen is dat geen probleem. Alle kleertjes en beddengoed zijn
gewassen en gestreken. Ik ben al begonnen met zwangerschaps yoga. Sinds 5 weken ongeveer ga ik ook elke week naar zwemmen voor zwangeren is ook heerlijk. Hoop nu wel dat de komende maanden ook zo snel gaan als de eerste periode. Ben zo benieuwd naar ons kleintje.

Groetjes Jojanneke

Klinkt goed allemaal. Gek hoor, dat de baby er over drie maanden kan zijn. Ik ben inmiddels 29 weken zwanger, dus hij zou tussen de 8 en 13 weken kunnen komen. Heb het alleen gigantisch druk met werk, dus ik hoop eigenlijk dat hij nog even blijft zitten. zeker ook omdat manlief en ik de kamertjes nog niet klaar hebben.... We hebben al wel het geboortekaartje uitgezocht en een hele berg kleding gekregen. Nu nog op kruikenjacht...

en een zwangerschapscursus, daar doe ik deze keer niet aan, ik heb al een keer een reguliere cursus gehad en yoga. Misschien ga ik wel een keer zwangerschapszwemmen, maar dan moet ik mezelf in een badpak gaan hijsen... mmmmm...

Terug
Bovenaan