Mijlpaal!!! zijn er nog meer prinsesjes?

Met de eerste stappen hebben we hier nog een mijlpaal.
Wel eentje die de meesten van jullie zich misschien niet eens meer herinneren.
Linde drinkt (eindelijk!!) zelf uit haar flesje!!!
Dit weigerde ze altijd, en omdat ze al zo slecht drinkt deden wij het, vond het ook wel knus. Maar daar kweek je dan wel prinsesje mee!!!
Maar ook kleine prinsesjes worden groot en ze drinkt nu eindelijk zelf.
Ze krijgt overgens alleen melk uit een fles, sap heeft ze altijd uit een beker met rietje gedronken.
Zijn er nog meer dames (of heren) met koninklijk gedrag???

groetjes Daniëlle.

Het koninklijke gedrag van Julian bestaat vooral uit broodkorsten op de grond gooien, ze nakijken en dan heel hard "Oooh!"roepen. Als ik ze dan na het eten opruim dan staat hij er bij te wijzen: "die, die". Hahaha. Of als ik de planten water geef en in de voorkamer klaar ben, dan rent hij voor me aan naar achteren om bij een willekeurige plant te gaan staan wijzen: "die, die". Ik denk dat hij later goed kan delegeren, whahaha!
Verder wil hij altijd heel veel zelf doen en mij meehelpen en dat stimuleer ik zeker (nu vind hij het nog leuk en straks is het een gewoonte geworden - tenminste dat hoop ik!).

Maar goed, Linde is natuurlijk een meisje, dus dat zelluf doen dat komt vast nog wel veel sterker opzetten straks!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Nou koninklijk.....eerder boers! Mirthe krijgt hier nog veel flesjes omdat madam der hand in der beker doet en als het kan er eten bij propt. Tuitjes giet ze leeg en in pakjes blaast ze zo hard dat het eruit spuit. Maar ze kan    het dus wel allemaal maar door haar boeregedrag moeten we er dan bovenop zitten voor ze wat uithaalt, dus krijgt ze toch nog vaak een flesje.
Ze kan ook zelf eten, maar het liefst wel met der handen. Eerst alles op de tafel kieperen. 3 keer met mama van lepel wisselen omdat die er toch beter uit ziet en dan toch maar met haar handen nog al bourgondisch eten.

Terug
Bovenaan