mijlpaal

A

Anoniem

Guest
hoi
ik kan echt merken dat annique nu groter wordt
sinds vandaag heeft ze echt wat nieuws..
ze wijst met een vingertje naar iets en doet dan daaddadbaababa ( of hoe ze dat ook zegt haha)
en dan wijst ze weer naar iets anders en doet dan precies t zelfde
alsof ze iets wil aanwijzen en het wil benoemen.
echt zo grappig...

en als ze buiten speelt plukt ze alle blaadjes van de grond en wil het dan aan mij geven.
eerder stopte ze dat allemaal in demond, maar ze weet nu dat ze dat  af moet geven...
wel een leuke dagklus al die blaadjes pakken en dan aan ons geven..
af en toe worden we er helemaal gek van haha maar wel knap vind ik t..
zo wou ik ff met jullie delen.
ben wel trots op dr , dat ze dat al doet

groetjes sandra

Ow... ja leuk is dat hè!!! Tygo doet dat ook, maar meestal naar foto's. Ik heb een paar foto's aan de muur in de kamer hangen waaronder één waar hij op staat en een foto van pappa en mamma met een dikke buik. Dan gaat hij ook wijzen en zegt "die die die".
Over een tijdje kunnen ze ècht uitspreken wat ze zien. Super lijkt me dat.

Groetjes happyM.

Heel leuk is dat! Gebeurt hier ook volop. Geniet er maar van!

Tijs is veel met blokjes bezig: op de bank, van de bank af, aan papa of mama geven en weer terug enz. enz. Maar soms wel vermoeiend.

Groetjes,
mv Tijs

He Marieke (HappyM)
dat doet Ilse precies hetzelfde. Als Ilse iets wil hebben roept ze ook "die, die, die" en wijst met haar vingertje. Ze kan zo precies duidelijk maken wat ze wil!

Sandra,
Blaadjes oprapen is hier ook favoriet, maar maakt eigelijk niet uit wat er  op de grond ligt, ze moet en zal het oprapen met haar lieve pincetgreep!!

Liefs Jeske mv Ilse

Heerlijk he.
Yoëll speelt ook het geven en nemen, komt met een speeltje en zegt Daaaa
Maar je moet hem wel vlot weer terug geven hahaha.
Zo weet hij ook waar zn sokken en schoenen moeten
Ik geef hem een sok en vraag; waar hoort de sok, dan legt hij hem op zn voet en zo ook met zn schoenen.
Wat een knappe kids hebben we he heerlijk.

Ik heb nu de foto's van disney af laten drukken en doe ik in een mapje voor Yoëll, kan hij lekker bladeren en foto's kijken. Dat doet hij ook graag met boeken dus leek me wel leuk.

Pauline

Terug
Bovenaan