Mijlpaal

J3nny23

New member
Hallo meiden,

Ik ben vandaag 5+6 en morgen dus 6 weken.
De vorige keer heb ik een miskraam gehad met 6 weken dus zie morgen eigenlijk beetje als een mijlpaal.
Ik had de vorige keer in de 5de week geen kwaaltjes meer en nou wel.
Ik heb vrijdag een afspraak bij de gyn voor de eerste echo en hoop zo dat het goed is...
Ik hoop dat er dan al een hartje te zien is maar denk dat dat nog wat te vroeg is...
Vrijdag lijkt nu nog ver weg ik hoop dat deze week zo om is en dat we vrijdag zien dat alles goed is...

Liefs Jennifer
 
Heyy meis

Ik had precies hetzelfde.. dus begrijp heel goed dat je ff onzeker bent nu..
Ik ga heel hard voor je duimen dat alles er goed uitziet. En jullie ukkie hard zijn best doet om groter te groeien! Wij hebben met 7+1 vorige week donderdag wel een hartje gezien... maar dat had ook net zo goed nog niet gekunt.. erg spannend meid! Hoop dat je week zo omvliegt.

Liefs

 
En? Hoe is t gegaan op "de mijlpaal". Je vindt het vast fijn dat deze dag bijna om is ;-) Kan ik me goed voorstellen hoor!

Alvast veel succes en plezier vrijdag!
 
Heej,

Ik had vorige keer ook een miskraam. Maar al bij 4 weken ongeveer. Zit nu op 6+1.
Ik moet woensdag de 28e voor de eerste echo. Vind het echt zo eng! Hoop een hartje te kunnen zien. Hoop dat dit keer alles goed blijft gaan. Maar vorige keer had ik al een minder gevoel erover en het ging inderdaad mis. Maar nu voel ik me goed en heb er een goed gevoel bij.

Ben benieuwd hoe Je echo is/was vandaag!
 
Terug
Bovenaan