P peet37 mei 25, 2012 #1 De eerste mijlpaal voor ons!!! vandaag 12 weken zwanger. De ergste spanning is voorbij. Lekker genieten nu. Wilde het even met jullie delen. Fijn weekend voor degene die vrij zijn. (ik moet nl werken, haha) Liefs, Peet
De eerste mijlpaal voor ons!!! vandaag 12 weken zwanger. De ergste spanning is voorbij. Lekker genieten nu. Wilde het even met jullie delen. Fijn weekend voor degene die vrij zijn. (ik moet nl werken, haha) Liefs, Peet
P pelegee mei 25, 2012 #2 Super! De eerste spannende weken zitten erop. Nu heerlijk genieten. Wat balen dat je moet werken dit weekend. Succes met het warme weer. Liefs
Super! De eerste spannende weken zitten erop. Nu heerlijk genieten. Wat balen dat je moet werken dit weekend. Succes met het warme weer. Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME mei 25, 2012 #3 Joehoe!!! Lekker dat de eerste spannende 12 weken voorbij zijn. Geniet ervan en geniet van het mooie weer.
Joehoe!!! Lekker dat de eerste spannende 12 weken voorbij zijn. Geniet ervan en geniet van het mooie weer.
A ANONYMOUS_USERNAME mei 25, 2012 #4 Fijn he, als die eerste 12 weken voorbij zijn! Heerlijk gevoel is dat! Ik moet ook werken maar ben met Pinksteren wel vrij dus dat wordt genieten. Geniet van het mooie weer, als je een momentje vrij hebt en van je ukkie! Liefs Lynn.
Fijn he, als die eerste 12 weken voorbij zijn! Heerlijk gevoel is dat! Ik moet ook werken maar ben met Pinksteren wel vrij dus dat wordt genieten. Geniet van het mooie weer, als je een momentje vrij hebt en van je ukkie! Liefs Lynn.
A ANONYMOUS_USERNAME mei 25, 2012 #5 Jaaaaa super he die twallf weken is toch echt het belangrijkste! Geniet ervan! Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME mei 25, 2012 #6 Die twaalf weken grens is toch echt psychologisch belangrijk. Geniet er maar lekker van.