mijlpaal

en vandaag weer een mijlpaal bereikt 16 weken :D
volgens de verloskundige zou het nu echt beter moeten gaan met misselijkheid en hoofdpijn e.d.

ik heb nu een aangepast rooster op het werk en moet zeggen dat dat al enorm helpt! werk nu elke dag van 9 tot 2. heb gister ook te horen gekregen dat ik verlenging krijg tot aan mijn verlof, en na mijn verlof een terugkeergarantie dus daar ben ik wel heel blij mee! nu mijn targets op orde houden haha maar daar werk ik hard aan.

xxxx

Hi Debby,

Hoorde vandeweek het verhaal van Lynn. Er gaat een hoop veranderen qua uitzendorganisatie op jouw werk heb ik gezien. De organisatie waar ik voor werk (liever niet noemen hier) gaat het overnemen van jouw huidige uitzendbureau. Ik kan je verzekeren dat wij heel erg flexcollega minded zijn.

Goed te zien dat er meegedacht wordt, dat moet ook wel als je goed werkgeverschap wilt tonen. Succes in ieder geval!

Grt de man van Lynn

Wat fijn dat je een terugkeergarantie hebt. Maar als ze tevreden zijn over je dan zouden ze ook gek zijn om je te laten gaan.

16 weken alweer, pfffff ik ben dinsdag 15 weken zo fijn. Ik hoop voor je dat de misselijkheid en hoofdpijn ook echt minder wordt.

hey man van lynn

ja heb een veel beter gevoel bij dit uitzendbureau ze weten echt waar ze over praten en denken ook goed mee wat het beste voor mij is. en niet alleen voor hun als uitzendbureau. ben blij als het 1 juli is dan ben ik eindelijk van dat andere uitzendbureau af haha

xxx

Hey lieve meid,

Weer een mijlpaal, heerlijk hoor! Ik ben morgen 16 weken en da's ook weer fijn, gaat wel hard nu he? :)

Fijn te horen dat je een aangepast rooster hebt, geeft ook wat meer rust voor jou maar ook voor je lichaam en natuurlijk super nieuws dat je een terugkeer garantie hebt! Fijn hoor!

Liefs Lynn.

Hé, dat is goed nieuws! Fijn hoor. Dit lees ik liever dan je bericht van van de week ;).
Ik ben vandaag ook 16 weken. Nog 3,5 en dan zijn we al op de helft! Gaat snel. Maar niet snel genoeg!

Hahaha fijn om te horen dat je misselijkheid (bijna) weg is, en dat je alles aangepast kunt krijgen naar jou.

Ik ben benieuwd, moet maandag weer beginnen met werken..... maar heb met een middagje shoppen echt ontzettende pijn achter mijn schaambeen. Kan ook zijn omdat ik al 1,5 week megaziek ben geweest, dan doet zowiezo alles al pijn.....

Ik moet maandagmorgen bij de VK zijn dus dan hoor ik het wel weer....

LIefs en gefeliciteerd met de verlenging!!!!

Terug
Bovenaan