Mijlpaaltjes

Ha lieve meiden en Geert,

Weer eens even een update vanuit het ziekenhuis! Want ondanks de zorgen die we natuurlijk nog steeds hebben om Jasmijn, zijn we volop aan het genieten en kan onze kleine meid al een heleboel!

Even wat mijlpaaltjes op een rijtje:
- Melkfabriek Marieke is geopend. Joehoe! Al aardig wat bij elkaar kunnen kolfen en vanochtend heeft Jasmijn voor het eerst bij mij gedronken. 10 CC, dus een mooi begin!
- Jasmijn heeft gisteravond voor het eerst helemaal zelf haar flesje opgedronken. Er hoefde niets via de sonde bij!
- Jasmijn kan inmiddels op haar rug liggen, als we haar hoofdje maar goed neerleggen!
- Mama wordt steeds mobieler en heeft Jasmijn gisteren zelf in bad gedaan. Dat was voor ons allebei enorm genieten.
- Jasmijn krijgt al echt een eigen willetje. De verpleegkundige legde gisteren een speen bij haar, maar die werd resoluut weggemaaid, haha!

Kortom: papa en mama zijn echt enorm aan het genieten. Zelf lig ik gelukkig nog in het ziekenhuis, zodat ik veel bij Jasmijn kan zijn. De zusters zijn echt superlief en proberen mij mijn hele kraamtijd hier te houden. Als het goed is mag ik hier tot dinsdag blijven, afhankelijk van de drukte.

Komende week zal wel weer spannend worden, want dan gaan vast de eerste echte onderzoeken plaatsvinden. In ieder geval donderdag door het WKZ. Dus, we gaan maar duimen dat we snel een boel goede uitslagen krijgen. En dat we ons prachtige meisje snel mee kunnen nemen, hoewel ik eigenlijk weet dat dat niet het geval zal zijn. Ik vermoed dat we Kerst en Oud&Nieuw misschien well in het ziekenhuis aan het vieren zijn...

Maar ja, dat is erg vooruitlopen op de zaak! Vooralsnog richten we ons helemaal op het genieten van Jasmijn. En dat kost geen enkele moeite met zon geweldig meiske.

Nou lieve novembermamas en papas, hopelijk gaat bij jullie alles helemaal goed!

Veel liefs en dikke knuffels van Marieke, Patrice en Jasmijn!
 
Meid wat fijn om te horen! Elke stap is er een en wie weet ben je eerder thuis dan je denkt, zo'n kleintje kan ineens hard groeien en zich ontwikkelen. Ik ga voor jullie duimen deze week dat je maar een hoop goede uitslagen krijgt! Geniet lekker van je meisje en een hele dikke knuffel van Suus en van Saar x
 
Wat super om te lezen dat jullie de eerste stapjes vooruit aan het maken zijn... Moet jullie wel een geweldig gevoel geven...

Hopelijk pakt het de komende week allemaal positief uit en kunnen jullie snel met zijn 3e naar huis!!

Ben erg benieuwd naar de foto's van jullie kleine meid...

Succes de komende dagen.

Liefs Geert
 
Wat ontzettend goed allemaal! Elke stap is er een hoor! (spreek uit ervaring hihi).
Heerlijk dat het zo goed gaat en dat jij zo'n lange tijd ook daar mag blijven, lekker dicht bij je kleine meid :)
Hopelijk snel met zn 3en naar huis!

Liefs
 
Bedankt! En Geert, ik zal snel een linkje naar Picasa plaatsen (mijn tablet doet nu even lastig, dus dat doe ik van de week vanuit huis wel even), want ik ben supertrots op mijn kleine meisje en wil haar graag aan jullie voorstellen ;-)

Veel liefs, Marieke
 
Wat fijn dat ze goed vooruit gaat! Fijn dat je nog wat bij haar mag blijven. Het lijkt me zo zwaar heen en weer te moeten reizen!

Hopelijk mogen jullie haar snel mee naar huis nemen!
 
Fijn om te horen dat het vooruit gaat! succes met de onderzoeken komende week en ik zal voor jullie duimen. Blijf ondertussen maar lekker genieten van jullie meiske. Ik blijf je berichtjes volgen.
Hier genieten we ook nog steeds volop. Ravi is alweer 11 dagen! Alleen de gebroken nachten zijn weer even wennen....
groetjes en liefs Hanneke (vooral ook voor Jasmijn)

 
Terug
Bovenaan