Mijn 1e ronde...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zo zit nu aan het einde van m'n ongesteldheid. Ga nu m'n eerst "pil-vrije"maand in...
Voelt erg spannend! Weet niet of het vrouw-eigen is, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat het bij mij niet zou lukken. Hadden/hebben jullie dat ook?

Hoe lang zijn jullie allemaal al bezig?

Iedereen veel succes!

Linda

Ben nu bezig met 1e ronde 1e kindje. Deze week NOD, dus erg spannend. Denk er ook wel eens aan dat het niet zal lukken, of dat we heel lang moeten wachten. Hoop t niet. Wel spannend hoor. Je houdt je lichaam nu heel anders in de gaten, lijkt wel of je van alles voelt...

Succes verder, hoop dat je snel zwanger wordt!

oh, dus spannende week voor jullie! Ik zit nu in m'n ongi dagen, dus moet officieel nog beginnen met alles! Maar sinds we besloten hebben te stoppen, voel ik me al heel anders... Hoop dat m;'n menstruatie een beetje regelmatig is! Succes!

Hoi,

Spannende tijden dus.
Ik had voor mijn 1e zwangerschap ook het idee dat het wel eens heel lang kon gaan duren, maar ik was bij de 2e poging al zwanger. Ik heb ook echt geen idee waar dat gevoel vandaan kwam, is misschien wel vrouw eigen...

dus maak je daar nog maar niet druk om!

Groetjes,
Heartje

nee daar heb je gelijk in. Eerst maar proberen, druk maken kan altijd nog.

Hallo ik ben fleur en wij willen ook graag een kindje we zijn nu 2 maanden bezig.
Sinds we er mee bezig zijn kijk je idd heel anders tegen je lichaam aan.
Ik heb wel en wat ik nooit had veel last van me borsten.
Nu maar hopen dat het snel lukt.
Groeten en succes fleur

hoi fleur,

Ook ik zit in ronde 2, samen met een heleboel gezellige meiden zitten we onder het topic. klus babes, allemaal in het zelfde schuitje.

Natuurlijk mogen de andere nieuwelingen zich aan sluiten, als jullie daar behoefte aan hebben. We klagen daar over van alles, maar het is boven alles reuze gezellig.

succes allemaal.

xxx Bambi

Hoi LinDo,

Oh dat is zo herkenbaar voor mij!
Ik denk dat dus ook steeds!
Maar niet teveel aan denken en gewoon afwachten hoe het loopt!

Groetjes

Terug
Bovenaan