Mijn 20 weken echo en we zitten op een ....e wolk :D

Dag lieve mama's,

Zo we zijn echt net thuis en gelijk wil ik met jullie delen hoe onze echo geweest is.

WAUW!!! wat mooi om onze kleine weer te zien, zoveel groter als bij de vorige keer, ik was gelijk weer zo trots.
Eerst alles helemaal nagelopen en de kleine is
GEZOND :D
Hersenen goed, maag, darmen, blaas, niertjes, hart, armen en benen helemaal goed :D
Ben zo ontzettend blij :D :D

We zitten hier dan ook met een grote smile op ons gezicht, lekker na te genieten.

En nu willen jullie natuurlijk graag weten op wat voor wolk wij zitten:
het is een BLAUWE wolk, we krijgen een zoon!!!!
Zijn heel erg blij met ons mannetje:D

Helaas is er ook 1 ding wat iets minder is.
Mijn placenta ligt op 8mm van de baarmoedermond af en dat is te dichtbij :(
Met 30wkn gaan we dit verder onderzoeken en gaan we dan verder kijken.
Het kan nog veranderen en anders zien we dan wel hoe ik kan bevallen, ga ik mij nu echt nog geen zorgen om maken.

Iedereen een hele fijne avond!

Liefs, x van een hele blije mama

Oh meid wat fijn dat alles goed is met jullie MANNETJE! Was je voorgevoel helemaal goed! En hij zal inderdaad flink gegroeid zijn ivm met 2 maanden geleden!

Je placenta kan idd nog meegroeien met de baarmoeder/baby, zou me daar nu idd ook niet heel veel zorgen om maken. Lekker genieten van jullie mooie echo en mannetje! En van het gerichte shoppen dat nu kan beginnen!

Liefs

Hey blije mama!

Wat een super goed nieuws meid! Een JONGEN!! :)
Helemaal super, jullie knulletje doet het fantastisch!

Maak je niet teveel zorgen over wat komen gaat. Mijn placenta ligt welliswaar aan de achterkant maar ook een kleine stukje voor de uitgang. Komt vast helemaal goed en dat zie je wel weer met 30 weken.

Voor nu: van harte gefeliciteerd en droom maar lekker met je man weg op deze mooie blauw wolk!

Fijne avond. Liefs Lynn.

Meid wat fijn dat het goed was. Je bent weer een mooie ervaring rijker. Geniet nog maar lekker na.

Gelijk heb je dat je later wel weer ziet hoe het verder gat met de placenta. Als hij zijn werk maar goed doet en er niet echt voor ligt. Dan heb je namelijk weer veel kans op bloedingen. Met 30 weken zie je het wel.

Van harte meid!!! En wat gaat, een zoon!!! En groot gelijk dat je je geen zorgen maakt, die placenta gaat vaak wel schuiven volgens mij. Lekker genieten ennn... Shoppuhhh! :)

Oh lieverd, wat leuk!!!!!

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over die placenta. Bij mij was dit ook het geval en krijg hiervoor ook een extra echo. Mijn echoscopiste zei echter dat dit zich meestal weer helemaal goed trekt hoor voordat je de 30 weken voorbij bent.

Liefs

Van harte meid, een zoon!! super leuk!
En bij mij hetzelfde probleem. Geen zorgen om maken, kan nog helemaal goed komen.
Ik krijg met 32 weken een extra echo om te kijken of de baarmoedermond vrij ligt.
ik maak me er nog niet druk om.

Lekker genieten nu.

Terug
Bovenaan