mijn a.s op het forum..

Hoi meiden,
wat een leuke reacties heeft marco gekregen!!! echt heel tof...
hij leest idd af en toe mee en ik vertel hem ook weleens hoe en wat.
gisteren vroeg hij dus opeens of hij niet een berichtje erop mocht zetten...(jaja,heb nu al de broek aan..haha)
en dat heeft hij dus gedaan.
inmiddels is hij ook op de hoogte wat alles betekent.
jullie begrijpen wel een beetje waarom hij binnenkort mijn a.s wordt...

hoe staan jullie mannen hier tegenover?
(dat je op het forum zit) en zijn die er ook zo mee bezig??

gr. petra

haha, nou ik vond het echt heel leuk om te lezen! Maar ik zie het mijn man niet doen hoor! Hij zegt dat hij het heel graag wil, maar hij laat het toch een beetje aan mij over. Ik vermoed dat hij er gewoon te weinig verstand van heeft en mij er dus op vertrouwt in wat we moeten doen......

Ik vond het ook heel erg leuk om te lezen. Mijn man leest ook lekker met me mee en vraagt dan ook wel dingen, bijvoorbeeld waar de afkortingen voor staan hihihi. Mijn man vind het ook allemaal erg spannend. Gister hebben we samen een zwangerschapstest gekocht(nog niet gebruikt hoor), dacht echt dat ik heb daartoe niet zou kunnen krijgen, maar hij is erg trots en blij.

Groetjes marjolein

Hoi

Het hoort hier al een beetje bij de dagelijkse dingen.
Ik vertel af en toe iets, maar zelden leest ie mee.
Vooral tijdens en na de MK heb ik veel steun gehad aan de diverse forums en dat vind ie geweldig.
Het zou voor hem de eerste worden en dan is het natuurlijk erg schrikken als het in de 9e week mis gaat.
En is wat terughoudender geworden.
laat ik zeggen ,hij laat zich niet zo erg in meeslepen als ik.

Liefs Jeanette

Toevallig dat je man en jij hetzelfde tikken.Geen hoofdletters gebruiken etc.Ik zou bijna gaan denken dat je zelf de tekst van je man ingetikt hebt of omgedraaid.

Groetjes Nikkie

Dit viel mij ook al op,maar dacht het zal wel.Toen saskia er ook al over begon toen dacht ik krijg nou wat!.Laat ze gewoon nikkie en misschien hebben ze zoveel gemeen van elkaar dat dit mogelijk is.Honden gaan toch ook op hun baasje lijken na verloop van tijd,dus dit kan bij hun ook het geval zijn.Liefs brenda

we hebben idd veel dingen gemeen,maar nee, hij schrijft veel komischer dan ik.(vindt ik zelf) ik was er niet opgekomen wat betreft het klussen met kijkers(de verwijzing).
toen hij klaar was met het berichtje heb ik het ook pas gelezen.

gr. petra

Terug
Bovenaan