mijn aambei is ontploft!

ik heb sinds 2 weken last van aambeien en ik wilde gistervond de aambeien insmeren met zalf en ineens was er overal bloed, ik bloede echt heel erg! duurde ook wel dik een kwartier! nu nog steeds als ik er met een papiertje lansga dan bloed t een beetje, heb de huisarts gebeld en die zei dat t geen kwaad kon en dat ze er nu zo vlak voor de bevalling niks aan kunnen doen.
wat een ellende! hebben jullie dit ook wel eens gehad?

 
haha ik moest wel even lachen om de titel hoor! ik heb er geen ervaring mee, en het lijkt me ook niet echt fijn! hopelijk stopt het bloeden snel, en heb je er niet al te veel last van! hoe lang moet je nog?
 
Hoi,

Het kan ook geen kwaad en het houd vanzelf op, ik krijg ze zo nu en dan terug en dan loopt dat ook weleens uit de hand, ik heb ze tijdens de bevalling van de vorige gekregen en zodra het maar even niet loop komen ze terug.

Ik hou er rekening mee dat als ik straks weer ga bevallen ze gelijk terug komen, dus ik haal alle spullen alvast in huis.

Succes ermee en ik hoop dat het snel over is.

Gr.
 
Ik heb er ook last van mama van Milan :(
Heel vaak sinds ik zwanger ben.
Je kan er inderdaad weinig aan doen. Bloeden houdt uiteindelijk wel op. Blijven smeren met zalf dan maar en geen strings dragen en veel vezels eten. Ook roosvicee laxo tegen obsitipatie werkt goed. Heel veel sterkte en succes. klote situatie.
 
bedankt voor jullie reacties. het is inderdaat heel erg vervelend, ik ben nu bijna 39 weken, kan tussen nu en 3 weken gaan bevallen dus. dat wordt nog wat haha. nou ja we moeten maar zo denken het is voor een heel goed doel!

xxx Jolanda
 
Terug
Bovenaan