Mijn 'ik doe iets wat niet mag hoofd'!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Trekken jullie ook wel eens van die ontdeugende gezichten als jullie iets doen wat niet mag?

Dit is mijn 'ik doe iets wat niet mag hoofd'. Als ik bijvoorbeeld weer eens in de gordijnen ga hangen of de laatjes van de keuken open trek of zoals op deze foto hout probeer te eten, dan worden papa en mama altijd een beetje boos op mij.
Ze zeggen dan: uh uh NEE JENTE DAT MAG NIET!   Hi hi, ik trek me hier niets van aan en moet dan altijd gewoon hard lachen.
Ik ga ook alleen maar harder lachen als ze het nog een keer zeggen.

Ik trek dan altijd zo'n gezicht:

Best ontdeugend hè?

Groetjes Jente

Hé Jente
Werkt dat bij jou?
Bij mij niet hoor. Ik kijk altijd heel zielig als ze Nee tegen me zeggen.
Dan doe ik het nog een keer en dan zegt mama; nee, pas op hoor en dan doet ze haar vinger omhoog Zo en dan ga ik heeeeeeeeel hard huilen. En daarna lach ik weer lief en zijn ze het vast vergeten.

Yoëll

als ik iets niet mag of ik krijg iets niet voor elkaar dan wordt ik heel boos. Ik loop heel rood aan en ga hard krijsen. En wat doet mijn moeder dan die gaat staan lachen, he krijg ik nog mijn zin niet. Maar snel een andere tactiek bedenken. Tips zijn welkom.

dikke kus Tess

Hé Jente,

Wat ondeugend kijk jij zeg!!
Wel een goede tactiek, ik denk dat papa en mama dan niet boos kunnen blijven!!
Ga ik de volgende keer ook proberen!!

Kusje Marin

Ik ben altijd heel lief! Pappa en mamma hoeven nooit tegen mij te zeggen dat ik iets niet mag...(geloven jullie me?)
MZZL Kian

Oooohhhhh.... dat doe ik ook wel eens Jente, kijk maar: hier wilde ik een van mama's fotodinges pakken............

Liefs Isa, dv Poppetje71

Terug
Bovenaan