A
Anoniem
Guest
hoihoi
t moet me ff van t hart
mijn arme meisje karlijn is al sinds september aan 1 stuk door verkouden en heeft al 5 x oorontsteking gehad vanaf die tijd
komende vrijdag word ze eindelijk geholpen : haar keel/neus amandelen gaan eruit en waarschijnlijk krijgt ze ook buisjes ( ze is net een week 1 )
nu is ze weer doodziek
ze hoest zo vreselijk en geeft steeds bloed op als ze gehoest heeft
1 amandel is kapot gehoest
steeds grijpt ze na dr oortje van pijn en heeft koorts
was maandag bij kno geweest en die heeft besloten haar meteen te helpen
dinsdag hoge koorts en flinke oorpijn dus weer gebelt maar kno was er niet en kreeg advies na de huisarts te gaan voor een kuur
bij huisarts geweest en die weigerd t om dr een kuur te geven
intussen zijn we een dag verder en ik ben helemaal op
de hele dag is ze hysterisch aan het huilen en hoesten en zegt alleen maar auwa auwa
vandaag weer gebelt na de huisarts want dit gaat zo niet meer maar hij blijft erbij dat ze karlijn niks kunnen geven
en op de eh werd ik weggestuurt want ik had geen verwijzing van de huisarts
maar als ze vrijdag nog zo ziek is en koorts heeft word ze dus niet geholpen ivm risico
ik ben helemaal machteloos en uitgeput
slaap al nachten niet meer en ook niet onbelangrijk ik ben 7,5 weken zwanger
dus al die stress is alles behalve goed voor mij
loop zelf steeds te spugen en ben vreselijk misselijk en al 3 kilo afgevallen in 2 weken tijd
hoe nu verder?
sorry voor t lange verhaal maar moest t echt ff kwijt
groetjes een zeer oververmoeide mamma van karlijn
maurilla
t moet me ff van t hart
mijn arme meisje karlijn is al sinds september aan 1 stuk door verkouden en heeft al 5 x oorontsteking gehad vanaf die tijd
komende vrijdag word ze eindelijk geholpen : haar keel/neus amandelen gaan eruit en waarschijnlijk krijgt ze ook buisjes ( ze is net een week 1 )
nu is ze weer doodziek
ze hoest zo vreselijk en geeft steeds bloed op als ze gehoest heeft
1 amandel is kapot gehoest
steeds grijpt ze na dr oortje van pijn en heeft koorts
was maandag bij kno geweest en die heeft besloten haar meteen te helpen
dinsdag hoge koorts en flinke oorpijn dus weer gebelt maar kno was er niet en kreeg advies na de huisarts te gaan voor een kuur
bij huisarts geweest en die weigerd t om dr een kuur te geven
intussen zijn we een dag verder en ik ben helemaal op
de hele dag is ze hysterisch aan het huilen en hoesten en zegt alleen maar auwa auwa
vandaag weer gebelt na de huisarts want dit gaat zo niet meer maar hij blijft erbij dat ze karlijn niks kunnen geven
en op de eh werd ik weggestuurt want ik had geen verwijzing van de huisarts
maar als ze vrijdag nog zo ziek is en koorts heeft word ze dus niet geholpen ivm risico
ik ben helemaal machteloos en uitgeput
slaap al nachten niet meer en ook niet onbelangrijk ik ben 7,5 weken zwanger
dus al die stress is alles behalve goed voor mij
loop zelf steeds te spugen en ben vreselijk misselijk en al 3 kilo afgevallen in 2 weken tijd
hoe nu verder?
sorry voor t lange verhaal maar moest t echt ff kwijt
groetjes een zeer oververmoeide mamma van karlijn
maurilla