Mijn baby gromt/slaapt slecht/ de 3 H's

<p>Hallo lieve mama's! </p><p>Ik ben mama van een fantastische dochter van a.s zondag 7 maanden. </p><p>Sinds een tijdje gromt mijn dochter enorm. Ze doet dit als ze enthousiast is, speelt, in bed ligt ( ook in de nacht ) en als ze iets niet wilt. Als ze ongeduldig wordt gaat ze enorm tekeer. </p><p>Sinds een weekje is ze verkouden ( voor de eerste keer echt verkouden) en slaapt ze slecht. Een aantal keer per nacht wakker en soms dan ook echt klaar maar ook klaar wakker. </p><p>Eerder hielp een flesje geven nog wel en sliep ze verder maar dat is ook verleden tijd. </p><p>De 3 H's zijn ook aanwezig volgens de oei ik groei app. </p><p>Nu is mijn vraag! </p><p>wat zou dit kunnen zijn? Typisch de 3 H's en hoe lang duurde dat bij jullie. Of echt een fase, typisch de leeftijd? </p><p>Hebben jullie eventueel tips? Heb vanaf volgende week een nieuwe baan en zou dan willen dat de nachten rustiger verlopen. </p>

Hoi,
Heel herkenbaar, ik heb een dochter van bijna 4 maanden en die doet dat ook ze gromt als ze enthousiast is moe is, iets niet wilt, of als ze ongeduldig word... Ook als ze in de kinderwagen ligt en in slaap wilt vallen! 
Ook slaapt ze sinds een paar dagen slecht en is hangerig en huilerig ik hoop dat het de 4 maanden regessie is, ik geef borstvoeding en ben alleenstaand dus echt bevorderlijk is het niet! 
Misschien dat jou kleine ook tegen een regessie aanzit ? 

Hoi,
Heel herkenbaar, ik heb een dochter van bijna 4 maanden en die doet dat ook ze gromt als ze enthousiast is moe is, iets niet wilt, of als ze ongeduldig word... Ook als ze in de kinderwagen ligt en in slaap wilt vallen! 
Ook slaapt ze sinds een paar dagen slecht en is hangerig en huilerig ik hoop dat het de 4 maanden regessie is, ik geef borstvoeding en ben alleenstaand dus echt bevorderlijk is het niet! 

Hoi,

Terug
Bovenaan