Mijn baby hoest af en toe flink

A

Anoniem

Guest
Onze zoon is 7weken en heeft een hele droge hoest, verder is het een lekker mannetje en niet ziek, moeten we hier iets mee????
Wel krijgtie zn voeding ingedikt omdat die een milde vorm van reflux heeft en zich vaak verslikte, kan het zijn dat er voeding in de longetjes zit of hoest je dan met slijm????
Iemand een idee??
Groetjes

hi,

Kan je niet echt advies geven. Maar mijn dochter is ook heel vaak verkouden. Ik ben laatst naar de huisarts geweest, voor de zekerheid. De assistente probeerde me eerst wat af te wimpelen. Want de luiers waren goed, ze dronk goed, deed zich niet ziek voor. Maar ik wilde gewoon even dat de dokter er na keek, gelukkig was het verder niks.
Maar wanneer je het niet vertrouwd, moet je gewoon naar de dokter gaan. Beter een bezoekje van niks, dan dat er wel wat is.

Groetjes, Marije
mama van Sofie 11 weken

Hoi,
Zou wanneer het aanhoudt er voor de zekerheid toch even naar laten kijken, 7 wkn is nog zo jong.
Mijn zoontje bleef na een verkoudheid ook weken lang een droge hoest houden maar omdat hij niet ziek was hebben we er,buiten een hoestdrankje,  eigenlijk niets mee gedaan. Uiteindelijk kreeg hij ineens koorts en bleek hij een longonsteking te hebben. Blijbaar was het daarvoor toch niet in orde.

Terug
Bovenaan