<p>Mijn zoontje is 4mnd en heeft de laatste 3weken erg onrustige nachten... hij word steeds rond dezelfde tijd wakker, vaak rond 01.30-02.00uur. Hij is dan heel druk en bewegelijk en vat moeilijk meer zijn slaap. Hij laat dan soms ook flinks windjes.. </p><p>De ene keer helpt het als ik de speen er in doe. Dan wordt hij soms weer rustig en valt hij toch weer in slaap. Maar dan word hij nóg elk uur wakker. Soms komt het ook voor dat hij pas om 04.00uur komt maar dan krijg ik hem echt bijna niet meer in slaap. Zou dan echt al zijn ochtend beginnen??? Dan neem ik hem vaak bij mij in bed want in zijn bedje is het dan echt over. En dan slaapt hij bij mij enigszins verder. En moet ik hem echt om 7u wakker maken voor zijn fles. </p><p>Wat kan het zijn?? Kan iemand mij helpen? </p><p>Ik heb al meerdere dingen geprobeerd. Een vollere fles maken. (Misschien toch wat trek snachts, ben namelijk van de nachtvoedingen af) Maar dit hielp niet.. hij sliep er niet beter op. Ook heb ik al eens rijdtebloem door zijn fles gedaan. Maar daar sliep hij ook echt niet beter van. Ik heb een paar avonden de forte gegeven. Maar ook dat gaf geen perspectief... </p><p>help! Het sloopt me, al die slapeloze nachten! </p><p> </p>