mijn baby is volledig ingedaald met 26 weken

Ik ben vandaag 32 weken zwanger.. tijd gaat hard! mijn kindje is al volledig ingedaald vanaf 26 weken, dus Ik hoop in elk geval maar dat ze blijft zitten tot week 37/38. ook een 4d echo was bij mij niet meer mogelijk door het vroege indalen, het hoofdje was niet meer in beeld te brengen (gelukkig heb ik er ook een laten maken in week 21) ,behalve dat het bij mij zo vroeg is ingedaald heb ik nu ook sinds 3 weken licht bloedverlies. volgens de verloskundige komt dat doordat mijn baarmoederslijmvlies waarschijnlijk vrij dun is. zijn er nog meer mensen die dit ook hebben/gehad hebben?
 
onze eerste zat ook al erg vroeg ingedaald, rond de 30 weken!
ze is pas geboren met 41 weken!!!
dr neusje zat me daar toch plat aan dr koppie!!!
hihi na dagen trok dat weer bij hoor..
maar ik heb geen bloedverlies gehad, ze zeiden tegen mij dat het geen kwaad kon maar dat ze waarschijnlijk wel eerder zou komen! nou nee hoor!!!
hoop voor je dat de kleine wel blijft zitten tot zeker een week of 37..

liefs
 
Hoi,

beide kinderen waren bij mij vroeg ingedaald, de eerste kwam ook echt veel te vroeg, dus toen de tweede begon in te dalen kreg ik het spaansbenauwd... Maar hij bleef zitten tot bijna 38 weken, dus niet echt iets om je zorgen over te maken. De combi met licht bloedverlies ken ik niet. Wat dat aangaat kan alleen de vk je echt geruststellen denk ik. Duimen dat je kleine puk nog even op zijn/haar plek blijft!
 
Terug
Bovenaan