mijn baby speelt verstoppertje tijdens echocontrole.

Hallo dames,

Mijn baby speelde afgelopen maandag verstoppertje tijdens mijn echocontrole in het ziekenhuis.Alles ging goed me moeder en ik zagen het ruggetje de beentjes enz.maar het gezichtje daar hield het er het handje voor.Dus helaas geen echofoto meekregen.Ik ben nu 36/37 weken zwanger.Dus komt het steeds dichterbij voor mij.De harde buiken die ik nu steeds vaker krijg zijn oefenwee''en.is mij verteld en dan moet ik gaan rusten kortademigheid waar ik last van heb hoort ook gewoon bij het zwanger zijn werd mij verteld.en over me hartkloppingen hoefde ik me geen zorgen te maken.Hoort er allemaal bij dus.Me baby ligt met het hoofdje naar beneden en met de beentjes omhoog.dus ligt het goed ook me vruchtwater was in orde.Moest alleen een uur wachten op de gyn.Ze was tussendoor weggeroepen.dit was trouwens niet mijn vaste gyn.en ze had ook weinig tijd voor me.Me vriend is nog steeds veel weg.doordeweeks blijf hij s'nachts liever in zijn vrachtwagen slapen en in het weekend op zaterdag blijft hij ook vaak ergens anders slapen.hij maakt het me wel moeilijk weet nog steeds niet wat hij gaat doen.
groetjes van s.c.
 
Heey meissie,

Ik heb ooit wel eens van iemand gehoord dat de kleine zijn voetjes voor de echo deed en mee draaide.

Wat is er met je vriend ?
Gaat het niet goed tussen jullie ?

 
He lekker,
mooie echo alles nog steeds in orde.
Mooi zo =)

Klote dat je vent nog steeds niet is bijgedraaid maar je gaat het ook super doen zonder.

Het gaat je prima lukken!
Geniet van de laatste loodjes =)

Liefs
 
hoi,

fijn dat alles goed gaat met jou en de baby. als ik je zo hoor dan ben ik bang dat je je vriend je aan het lijntje houdt.
hopelijk kom je er (wat je ook besluit) er goed uit. want als ik je verhalen zo lees ben je een sterke meid die het ook alleen (met wat hulp) het zeker gaat redden.
alvast succes met de bevalling straks
 
Jammer dat je zijn koppie niet kon zien.

Eerlijk gezegd als ik jou was zou ik er maar niet teveel op rekenen dat hij er straks voor jou en de beeb is. Ik vind hem verschrikkelijk egoïstisch. Ik vind het ook knap van jou dat je de deur nog op een kier laat staan, ik had hem allang potdicht gestopt. Hij speelt met je, houdt je aan het lijntje.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik vind het een misslijk mannetje!
 
Ik weet niet precies wat er gebeurd is natuurlijk! Maar ik vind dat hij er wel erg lang over doet om een beslissing te nemen. Hij weet het al 9 maanden en nu slaapt hij nog niet thuis! Ik denk ook dat je zeker niet veel van hem moet verwachten, aangezien hij je in de zwangerschap ook geen steun geeft. Ik zie het ook somber in!

Sorry... wel fijn dat alles goed was!
 
bedankt voor jullie steun dames,en hij is vrachtwagenchaffeur van beroep.Hij geeft me inderdaad steeds meer het gevoel dat hij me in de steek laat.Me ouders hebben zelfs het bed op klossen voor me gezet bij ons thuis.Hij is weer twee nachten in zijn vrachtwagen blijven slapen.ik word gek van die onzekerheid.Weet niet waar ik met hem aan toe ben.Ik ben nu 39 weken en op 11 december uitgerekend,dat komt dichterbij.groetjes s.c.
 
Terug
Bovenaan