Mijn baby wil geen flesvoeding

<p>Mijn baby (7 weken )  weigert uit fles te drinken. Dit is echt een probleem, want binnenkort moet ik weer aan het werk. </p><p>Ik heb verschillende fles geprobeerd dr browns Avent etc. ook verschillende kunst melk nurtilon, haro baby standaard 1.</p><p>Ik heb zelf moeder melk en gemengde kunst melk. </p><p>Het ligt niet aan fles want hij drinkt gewoon uit fles als ik water in doen. Maar als kunst melk is dan weigert en wordt heel erg onrustig. </p><p>Wie kan me advies geven. </p>

Hoi ik gebeukte Hero nutrasense comfort en die gaf ik heel soms met koudwater omdat ik dan niet kon opwarmen waar ik was, en dat ging er prima in. Kan ook gewoon met koud water. Misschien wil hij het koud wel!
sterkte! 

Wat je kan proberen is dat jij niet het flesje melk geeft, maar bv je partner. Zelf  ook echt ff zorgen dat je niet in de buurt bent, dua ga naar buiten, douchen, boodschappen doen...noem maar op.
grote kans dat je baby dan wel de melk fles pakt omdat hij jou niet meer ruikt. Als dit lukt kun je het gaan uitbouwen zodat jezelf ook de fles kan gaan geven.
werkte bij een vriendin van mij in ieder geval, hoop voor jullie ook.
succes! 

Je zou de medala calma speen kunnen proberen. Deze is speciaal ontworpen voor baby's die borstvoeding krijgen, maar ook af en toe uit een flesje krijgen.

Je kunt ook kunstvoeding op basis van geitenmelk proberen. Is wel een stuk duurder, maar lijkt qua structuur meer op borstvoeding. Wie weet lust je kindje dit wel.

Mijn dochtertje (nu 11 weekjes) drinkt ook alleen uit de fles die haar vader geeft, bij mij weigert ze. We oefenen nu 6 weekjes met de fles, meestal 2 a 3 kleine flesjes (ca 50 ml) per week en het gaat steeds beter. Hou vol, komt vast goed. Bovendien hebben ze zoveel ervaring op het kdv dat het ze vast lukt. Probeer alleen niet te vaak van soort kunstvoeding te wisselen, daar kunnen de darmpjes vervelend op reageren. Kunstvoeding mengen met borstvoeding lijkt mij slim als je denkt dat het de smaak is, in het begin meer borstvoeding en geleidelijk afbouwen. Wellicht is kolven straks ook een optie. Maar ze kunnen een hoop leren in een paar weken. 

Terug
Bovenaan