mijn banner wat houd dit nu in???

quote: patricialut schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 16:39:03'));

Hallo Patricia,

Tot dag 5 van je cyclus is je ongi(dag een hevig, dan minder, zie kleurverschil), vanaf dag 5 tot dag 10 gebeurt er niks, vanaf dag 10 tot dag 17 is je vruchtbare periode(ei op dag 14-15), dan vanaf dag 17 tot 18 afwachten of je zwanger bent geraakt. Dag 28-29 geeft je volgende ongi aan.

Zo dacht ik het ongeveer.

Liefs Yvonne

dus 18juni moet ik weer ongi worden?
haha vaag allemaal

gr

Nee als het jouw banner is dan staat het aantal dagen eronder, dus nu nog 18 dagen, dus NOD 24 juni. De dagen van de banner zijn de dagen van je cyclus, dus als het goed is heb je je eerste dag van je laatste menstruatie ingevult met een cyclus van 28 dagen. Dan heb je de eerste dag van je laatste menstrustie gehad op 27-28 mei? Klopt dit?

hoi ja dat klopt waar wat houd dan de 18e in?
haha sorry hoor

Haha ja nu maak ik je ook nog in de war! Ik bedoelde de 28e i.p.v. 18! Oh stom he, wil ik ook wat uitleggen! Nou in tussentijd kan je je innesteling krijgen, om en nabij dag 21.
Dit staat niet op de banner en ook niet iedereen heeft last van een bleoding, dus dat blijft twijfelachtig!

Liefs Yvonne

Sorrysorrysorry, dus niet mijn sterkste kant dat uitleggen! Haha, nou ja ik heb het geprobeerd!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan