mijn beurt!

A

Anoniem

Guest
Hiya kids,

Mamma lette ff niet op dus ik dacht laat ik snel proberen om ook eens een keertje met jullie te kletsen, maar steeds als ik heeel hard aan het snoertje van de muis wil trekken roep ze NEE! Stom hoor....mag ook al niet aan de mobiel komen en de afstandsbediening. Volgens mij houden die ouders alle leuke speeltjes voor hen zelf!
Oh nog even een verzoekje voor mamma Nands76, of je voor mij een dikke knipoog aan m'n stiekeme liefde kan geven *grijns*

Hiya Max! (zo heet je toch?)
Stoer hoor dat je daar zo snel bij kon! Mijn mamma is me steeds te snel af!
Kun je ons niet wat stoere engelse woorden leren?
Mazzel! Kian

Hi Max,

Wij hebben geen laptop dus daar kan ik helaas niet aankomen. Maar alles waar knopjes aan zitten moet ik hebben en daar doe ik alles voor.

groetjes Tieme

Hi Max!
Stom he! Als ik hier eens aan de muis kom of het toetsenbord dan wordt het ook gelijk uit mijn handjes getrokken. Hetzelfde met de afstandbediening, telefoon, fotocamera, plastic zakjes, bloempotten, katteeten, grote mensen schoenen, de luieremmer, de foamstickerdingen op mijn kast, mijn ingelijste geboortekaart boven de commode, de snoertjes op de grond, de dvd's in de kast....pffff.......wat hebben we het zwaar he?

Julian zv Ellen

Hi Max,

Ben ff stiekem aan het internetten en ik zag je foto, ik vind het ook zo leuk om met de compy te spelen, maar mag alleen maar kijken naar de plaatjes, zo stom, ik kan al heel goed op de knopjes slaan hoor.

Een kusje voor jou, Tess

Terug
Bovenaan