mijn bevalling van Justin

Dag meiden,

ik had al wel een en ander getypt over de bevalling maar hier komt dan het hele verhaal...duurt wel ffies hahahah.

op maandagnacht om half 4 begonnen de weeen al meteen om de 5 min. ik dacht, goh dat gaat lekker snel en was vol goede moed. om half 6 kwam de Vk kijken en had ik 2 cm. om half 10 had ik 3 en om half 12 had ik 4 cm. so far, so good. om half 2 echter geen vooruitgang ondanks dat mijn vliezen gebroken waren en mijn weeen veel heftiger. Vk zei dat we naar het ziekenhuis moesten, dus boeltje gepakt en gegaan. Daar aangekomen meteen aan de ctg en weeopwekkers...dat ging snel pfffffff, maar niks hoor, geen enkele cm erbij en justin bleef ook hoog zitten. dus na 13 uur weeen naar beneden om een ruggeprik want het ging niet meer. wilde eingelijk zonder hulp bevallen maar ja, wat niet ging, ging niet. ruggeprik gezet, moest binnen 15 min. aanslaan...niks dus...dus weer gebelt om opnieuw te doen, zegt zie anestetist doodleuk, ik wacht toch nog ff want hij moet goed zitten zo te zien...daar lag ik dan, wee naar wee en niks er tussen..na 2,5 uur!!! kwam ze pas tot de conclusie dat de prik niet werkte...en wat bleek, zat er een knik in de slang dus dan werkt tie niet he!! 2 de keer ook mislukt en toen had ik het niet meer, wilde onder narcose en keizersnede maar dat doen ze (gelukkig nu) niet. dus overgehaald om een laatste keer te proberen en toen ahhhhhhhhh gelukt en rust!!! wat was dat heerlijk zeg na 15 uur weeen!!! naar beoven weer meteen aan de weeopwekkers en het verliep heel traag maar oke. toen kreeg ik koorts en moest ik antibiotica. kreeg ik ook en die kwam er bijna meteen weer uit 5 keer...een andere pil en die bleef zitten. infuus erbij en misgeprikt in de ader dus een bloedbadje...nu nog blauw maar oke. toen raakte de ruggeprik uitgewerkt en kwam van de ene minuut in de andere meteen in een superweeenstorm terecht....weer gebelt en ze kwam bijspuiten. hielp niet...weer bijspuiten...hielp ook niet en de laatste keer gelukkig wel weer. inmiddels 20 uur verder. na 24 uur bezig te zijn mocht ik eindelijk gaan persen, dus infuus eraf en meteen weer die weeen...ikke persen 1,5 uur maar justin kon het laatse bochtje naar buiten niet maken dus vaccuumpomp erbij. erop gezet wat erg pijnlijk is en weer persen...ik volede dat hij meekwam en toen floep! schoot de pomp eraf en justin weer naar binnen terug...kon ik weer helemaal over nieuw beginnen, was echt aan het eind van mijn latijn, maar toen hoorde ik over keizersnede en ik dacht nou mooi niet want dan heb ik echt alles gehad! dus ikke persen met alles wat ik had en ze hadden een andere pomp erop gezet en toen eindelijk met een forse bijknip lag jusitn op mijn buik....wat prachtig!!!toen hechten was ook niet fijn. en toen placenta en naweeen...

Ik heb wat details weggelaten met wat er nog meer gebeurt is maar het was dus erg zwaar allemaal. wel cliche idd, want als hij op mijn buik ligt is het het toch allemaal zeker dubbel en dwars waard! tis een prachtig tevreden ventje en we genieten enorm ondankt dat ik og best lang moet herstellen.

zoooooo dat was het dan! allemaal genieten van jullie kindjes en hopelijk gaat alles lekker bij jullie!

liefs sweety, mama van Justin Tarachand!

Hoi Sweety,

Gefeliciteerd met jullie zoon!

Wat een zware bevalling meis. En dan heb je in je verhaal ook nog wat dingen weggelaten. Gelukkig duurt het nog wel even voordat ik moet bevalling, maar als ik dit lees, bbrrrr. Ik hoop dat je snel zult herstellen van deze bevalling.

Veel geluk met Justin!

Liefs van Nadine.
15 weken en 1 dag.

Dag lieve mede-mama!!!!

Heel erg gefeliciteerd met zo'n wolk van een zoon! Wat heerlijk dat hij er nu is! Je hebt er heel erg hard voor moeten werken, sjonge!!! Maar je hebt je goed gehouden, je hebt alles doorstaan en heus, alles hersteld zich weer. Ik ben trots op je!
Ik ben blij erover te lezen, ik was zo verschrikkelijk benieuwd! Nu twee belangrijke mannen in je leven..... Hoe gaat het met papa? Jullie hebben een leuke stoere naam voor jullie zoon uitgezocht.

Geniet maar lekker van jullie mannetje, en doe het zelf voorlopig maar lekker rustig aan. Ik hoop dat je goed herstelt en je de moeilijkste dingen gauw vergeet.
Tot gauw meis!

Super dikke knuffffffffffff van Christian en mij voor jullie alledrie!
Liefs,
Tess

Hey Meis,

Tjonge jonge wat een bevalling heb jij meegemaakt zeg,maar net wat je zegt als je baby eenmaal op je buik ligt dan was het alle pijn en ellende zeker waard!
Ik dacht al dat je "bezig"was omdat we je niet meer hoorden,ik vindt t wel erg toevallig want we waren beiden op dezelfde dag uitgerekend en onze zonen zijn opdezelfde dag geboren.
Ook ik ben 04-04-2007 de trotse moeder geworden van een gezonde zoon,Damian.
Morgen heb ik voor de laatste keer de kraamverzorgster dus dat is alweer een periode om af te sluiten,dan zullen we t zelf weer moeten doen,en jij?is morgen ook de laatste keer of krijg je wat langer hulp ivm je herstel?

Geniet ervan meid!

liefs Caro

Hey Meis,

Tjonge jonge wat een bevalling heb jij meegemaakt zeg,maar net wat je zegt als je baby eenmaal op je buik ligt dan was het alle pijn en ellende zeker waard!
Ik dacht al dat je "bezig"was omdat we je niet meer hoorden,ik vindt t wel erg toevallig want we waren beiden op dezelfde dag uitgerekend en onze zonen zijn opdezelfde dag geboren.
Ook ik ben 04-04-2007 de trotse moeder geworden van een gezonde zoon,Damian.
Morgen heb ik voor de laatste keer de kraamverzorgster dus dat is alweer een periode om af te sluiten,dan zullen we t zelf weer moeten doen,en jij?is morgen ook de laatste keer of krijg je wat langer hulp ivm je herstel?

Geniet ervan meid!

liefs Caro

Gefeliciteerd maar wat een bevalling zeg.

Ik mocht na 10 uur weeen een ruggenprik en dat was heerlijk zeg. Wel krampen gevoeld maar geen pijn. Helaas toch koorts gekregen en de gyn vond dat de baby via de ks moest komen omdat koorts niet goed is voor de baby.

Maar alles is goed gekomen en ik hoop dat je je lekker laat verwennen en kan genieten van je kindje. Dat is toch het allermooiste wat er is.

Hey Sweety,

Maar maar wat een verhaal,wat ging er wel goed in dat ziekenhuis, wat een gepruts toch, maar goed das mij mening!!!! Nou je heb het zwaar gehad, maar nu maar gauw vergeten en lekker van jullie mannetje genieten!!! Doe het maar rustig aan zeker als zo'n bevalling heb meegemaakt blijf je lang last hebben!!!
Laat je maar lekker verwennen hé en tot bij de voorjaarsmoeders!!!!

Dikke knuffels Sandy & Jessica

Terug
Bovenaan