Mijn bevalling

Hallo meiden,

zoals jullie zagen is onze zoon Vigo op 15 februari geboren. Ik ben 14 feb ingeleid en uiteindelijk is het een keizersnede geworden vanwege het niet vorderen van de ontsluiting (bleef steken op 4 cm). na de bevalling ging alles eigenlijk goed. En ik mocht afgelopen zaterdag samen met mijn kereltje lekker naar huis. Eenmaal thuis ging het snachts mis met mij. Ik had het benauwd en had pijn in mijn linkerzijde, en rug. Huisarts kwam langs maar konden geen oorzaak vinden. Ik weer naar bed, maar de pijn bleef. De volgende ochtend kwam de,verloskundige langs en die vond dat mijn klachten reden genoeg waren om naar het ziekenhuis te gaan. Daar aangekomen bleek na allerlei testen dat ik mogelijk een longembolie had. Ze wilden me opnemen om.alles te onderzoeken. Dat is inmiddels gebeurd, heb vandaag een ct scan gehad en ik heb idd longembolie...behandeling is gestart en Vigo is bij me op de kamer. Ik zal.dus de komende tijd richten op mijn herstel...het is klote maar als ik nu zo naar mijn prachtige ventje kijk dat tevreden naast me ligt te slapen ben ik heel gelukkig...
Liefs Kirsten
 
Jemig, wat een heftig verhaal zeg! Ik neem aan dat je nog in het zh bent. In ieder geval heel veel sterkte en beterschap en hopelijk kunnen jullie heel snel weer samen naar huis toe.
 
pff jeetje dat is even een tegenvaller! Hopelijk ben je snel opgeknapt en kun je lekker thuis gaan genieten van je kleine ventje:D Super naam trouwens:D:D

succes met je herstel x
 
Hoi,
Wat een tegevaller dat je weer terug naar het ZKH moest. Maar wel heel goed dat je zo alert hebt gereageerd en dat ze het probleem gevonden hebben. Een longembolie is toch heel gevaarlijk!
Sterkte met herstellen!
Liefs,
Mar
 
gefeliciteerd meid, fijn dat hij je hier doorheen sleept! Sterkte en ik wens je een spoedig herstel zodat het genieten thuis echt kan beginnen!!

Liefs
 
Terug
Bovenaan