Mijn bevallingverhaal.

liekealice

New member
Jake ligt nu heerlijk te slapen en heb nu even tijd om mijn bevallingverhaal te typen.
Vorige week vrijdag zat ik op wc en dacht dat ik aan het plassen was vond het alleen wel dat het nogal hard eruit plonste. Had eigenlijk er weinig mee want de kleur was gewoon gelig zoals normaal. Ik ben dus gewoon gaan eten met mijn gehandicapte buurvrouw en na de tijd voelde ik wat lopen. Ik dacht dat het urine was en had maandverband in dus niet na omgekeken. Mijn vriend kwam om 3 uur thuis. Voor het eten ging ik naar de wc en zag dat er rood sliertje in slijm zat. Ik vriend roepen en die zei we bellen ziekenhuis maar ik had nogal zin in wat dus zei eerst even wat eten. Eenmaal aan de tafel kreeg ik weeen die zich best snel opvolgde. Wij ziekenhuis bellen en we konden terecht. In de auto 2x weeen gehad van ongeveer 4 minuten die in tussenpozen van 5 minuten kwamen. Eenmaal op de verloskunde afdeling werd er een strijkje uit mijn maandverband gehaald om te kijken of mijn vliezen gebroken waren. Daarna heb ik hald uur aan het CTG gelegen en toen kwam verloskunde met het hoge woord mijn vliezen waren inderdaad gebroken en de kleine had in het vruchtwater gepoept dus ik werd gelijk aan de weeenopwekkers gelegt om de bevalling sneller te laten lopen. Om 11 uur had ik zoveel pijn dat verloskundige al de ruggenprik had besteld. Toen deze eindelijk gezet was heb ik heel bewust alles meegemaakt en we hebben zelf nog een paar uur kunnen slapen. De eerste ontsluiting ging dan ook super snel om 2 uur had ik al 6 cm. Alleen wou het niet meer worden en om 7 uur in de ochtend was het nog steeds 6 cm. De verloskundige heeft toen de weeeopwekker op voluit gezet en om half 9 werd er weer gekeken en nog steeds geen vooruitgang. Vanaf dat moment ging het ontzettend snel ons werd medegedeeld dat er keizersnee werd gedaan omdat de kleine eruit moest omdat hij in vruchtwater had gepoept.
Om 9 uur werd ik in mijn operatie pakje gehezen en om 9:55 werd Jake geboren. Ik werd helemaal dichtgemaakt en zo kon ik onze zoon pas zien om 11:30 op de ic.
Mijn wond geneest gelukkig goed en achteraf ben ik zeer blij met mijn ruggenprik weet niet of ik het had kunnen doen zonder.
Jake is een tevrede mannetje met een mooi bos haar op zijn hoofd en ben echt smoorverliefd op hem!

X
 
Sowieso had je voor de keizersnee een ruggenprik nodig, anders doet het wel heel erg zeer.

Hihi leuk he, zo'n kindje, ben ook smoorverliefd op onze dochter, kan er alleen maar naar kijken....
 
Ik heb ook aan de weeen opwekkers gelegen omdat hij in het vruchtwater gepoept had alleen werkte de ruggeprik bij mij maar 2 en half uur, en elke keer werden die weeen opgevoerd pffff wat een pijn zeg,zelfs de morfine hielp bij mij niet meer!

Gelukkig heeft de ruggeprik bij jou goed gewerkt.
Hopelijk loopt het herstel een beetje soepel zodat je optimaal kan genieten van je kleine wondertje
 
Terug
Bovenaan