Mijn bikkel!!!!!

Hallo!

Mijn bikkel is geopereerd!
Zoals ik al eerder schreef had Loek een dubbele liesbreuk waaraan hij vandaag geopereerd is. Alles is goed gegaan, maar wat is dat moeilijk zeg! Je lieverdje achterlaten bij vreemde mensen die in hem gaan snijden...

Ben flink huilend de OK uitgelopen.
En weer opnieuw gaan huilen toen ik hem weer zag op de uitslaapkamer, helemaal suf en kermend van de narcose nog. Hij is de hele dag al aan het bijkomen. Elke voeding drinkt hij weer iets beter en net heeft hij weer voor het eerst gepoept. Helmaal dik omdat hij natuurlijk weinig vocht heeft gehad vandaag.

MAAR IK BEN ZO TROTS OP HEM!!!!!!!

Hij heft een soort plastic pleister van boven zijn navel tot onderin zijn lies en bijna van zij tot zij. Echt groot dat ding. Kan nooit lekker zitten! Ik ben blij als die gaat loslaten over een paar dagen, dan kunnen we er tenminste pleisters opplakken van een fatsoenlijk formaat. Hopelijk doet het afhalen geen pijn
Hij huilt gelukkig maar weinig, slaapt voor zijn doen best veel en vooralsnog is zijn temp laag, dus het zal allemaal wel goedkomen.

Wat ben ik blij dat we dit achter de rug hebben, zeg!

Wat fijn dat het achter de rug is!!   Nu kunnen jullie alleen nog maar vooruit!
Ik neem aan dat ie nog ff in het ziekenhuis blijft? Ik hoop in ieder geval dat jullie weer gauw samen thuis zullen zijn met eek kindje dat je niet meer herkent omdat ie zo blij is, nu zonder pijn!

hoi rosanne,
oh zielig he, zo'n hulpeloos mannetje wat meteen zoveel moet meemaken, maar gelukkig is hij er vanaf! nu hopen dat hij snel weer de oude is.
heel veel beterschap!

groetjes,
daphne

Wat fijn dat het achter de rug is en dat alles is goed gegaan.
Een ventje om trots op te zijn! Ik hoop dat hij weinig last heeft en hij snel opknapt!

groetjes Sonja

Hoi,

Wat een stoer mannetje hebben jullie zeg! Dat wordt een hele sterke vent volgens mij.
Ik wens jou en je gezinnetje heel veel sterkte verder.

Groetje van angela

Terug
Bovenaan