Gisteren met mijn kleine man naar het cb geweest. Mijn ventje kreeg voor de 3e keer 2 vaccintaties. Bij de 1e prik gaf hij geen kik. De wijkverpleegkundige keek mij even verbaast aan en melde dat de 2e prik altijd veel meer pijn doet. En....................weer niks. Geen enkel traantje of geluidje. Hij bleef er super cool onder. De wijkverpleegkundige zei dat dat niet vaak voor kwam. Dus deze moeder is super trots op haar bikkeltje
En, net in een reactie op een ander berichtje al gemeld, maar het blijkt dat mijn zoontje al zelfstandig kan blijven zitten......hij is nog geen 5 maanden...........echt een Afrikaantje ( die schijnen over het algemeen iets vlotter met dat soort dingen te zijn. Dus het vooroordeel, Afrikanen zijn lui, wordt hiermee ook te niet gedaan)
Anne
En, net in een reactie op een ander berichtje al gemeld, maar het blijkt dat mijn zoontje al zelfstandig kan blijven zitten......hij is nog geen 5 maanden...........echt een Afrikaantje ( die schijnen over het algemeen iets vlotter met dat soort dingen te zijn. Dus het vooroordeel, Afrikanen zijn lui, wordt hiermee ook te niet gedaan)
Anne