Mijn borsten...

Wow wat zijn ze weer enorm.... ha ha
Heel vaak worden ze 'heet'!
Warm zijn ze altijd wel.
En die aders zetten af en toe op.
Begin ook een beetje last te krijgen van stuwing...
Zetten ze op...
Of als er kou op mijn borsten komt...

Hoe gaat het met die van jullie??

Groetjes Natasja (29wk 5dgn)

Hoi Natasja,

Die van mij zijn ook groot! Af en toe zie je echt donkere aders lopen...

Dat van die kou herken ik heel erg, als ik opeens van een warme in een koude ruimte kom, brrrrrrr! Net of ze schrikken hahahaha

Groetjes Milou

Nee, nog helemaal nergens last van...
Ze zijn halverwege de zwangerschap wel enorm gaan groeien, ben 2 cupmaten groter, zit nu in E, vind ik zo groot klinken, terwijl ik niet vind dat ik zulke supergrote borsten heb...
Maar verder geen stuwing of pijn o.i.d.

Ik herken deze pijn in borsten gedeeltelijk. Soms heb ik steken en ze zijn ook 1,5 maat gegroeid. Grotere b'h gekocht inmiddels en straks nog een aantal van die voedingsbh's kopen. Tsja zo verandert echt alles mee met zo'n kleintje in je buik he!

Hoi,
Toen mijn borsten groeide deden ze wel behoorlijk zeer. Ik was met 10 weken al uit mijn bh's gegroeid en ben uiteindelijk 2,5 cup groter geworden. Gelukkig is het nu al een week of 8 stabiel en ik hoop dat het ook niet meer echt groter word. Ik heb nu helemaal geen last van mijn borsten gelukkig! Maar dat zal wel anders worden naar de bevalling vrees ik!
Ach ja, hoort er allemaal bij he!
Groetjes,
Mar

borstengroei.... hmm... nope.... helemaal niets hier... tenminste niet dat ik door heb.... wel gevoelig maar verder geen gekke dingen... dus ik nhoop wel dat de bv gaat lukken... was vorige keer ook een drama dus hou de pakken Nutrilon wel in de aanslag....

Ze zijn hier wel flink gegroeid, maar pijnlijk of gekke dingen met kou of warmte heb ik niet. Hooguit last van mijn man, die ze nu zo geweldig vindt, terwijl ik daar dan niet meer zoveel zin in hebm, haha

Terug
Bovenaan