Mijn broeken al te strak

Ik heb gewoon nu al dat mijn broeken me te strak zitten. Ze zitten gewoon echt niet lekker meer. (Komt misschien ook omdat ik in de vakantie iets ben aangekomen) Maar om nu al een positiebroek te komen vind ik wel erg vroeg. Of niet?

Bij mijn eerste had ik ook al snel positiebroeken aan, maar nu is het echt al heel vroeg.

Hoi Mv1,

Kennelijk gaat het dan bij jouw wat sneller. En omdat je al een kindje hebt gehad zijn al die spieren/banden al een keertje uitgerekt en gaat het bij de tweede keer nog sneller.
Raar is het dus niet hoor, maar kan me voorstellen dat die kleding zo lang mogelijk wilt uitstellen. Maar als je kleding echt niet lekker meer zit......
Hoeveel weken ben je precies?

Precies weet ik nog niet. Ik was vrij onregelmatig ongesteld. Ik schat ong. 5 weken pas. Ik mag 10 september naar de gun. voor een echo. Ik denk ook dat het gewoon komt door mijn darmen enzo. Want de baby kan het uiteraard nog niet zijn.

Bij mij het zelfde verhaal hoor! Ook bij mij al broeken op de elastiekjes-stand en lange dingen er overheen. Ze weten op mijn werk nog niks en dat wil ik nog een paar weekjes zo houden eigenlijk. Voor mij is dit baby nr 2, dus kan zijn dat het daarom wat sneller gaat. Succes ermee!

Nou ik ga ook gauw op stap voor een andere broek(en), ben nu 8 weken en 6 dagen zwanger maar tjemig wat zitten mijn broeken al strak pfffffffffffff en Mv1 ik ben ook in de vakantie aangekomen maar toch!

Groetjes Inieminie

Is bij mij altijd heel raar, zodra ik een positieve test in mijn handen heb. "Plopt" mijn buik gewoon naar voren...alleen bij de eerste was dat niet zo erg.
Dit is mijn 6de zwangerschap voor mijn 4de kindje en is nu wel heel duidelijk.
Draag dus al vanaf een week of 5 positiebroeken. Zitten weer heerlijk!!!!

Ook ik ben in de vakantie aangekomen hoor, maar de buik die ik nu heb is echt wel groot...en ik ben van mezelf ook niet slank hihiihihi..

groetjes

Terug
Bovenaan