mijn broers verteld

Zoals de titel al zegt hebben we mijn broers verteld dat ze oom worden. Haha was erg leuk. Ik had mijn broertje (22jr) gevraagd of hij voor zijn werk even bij zus langs wilde komen. Dus ik hem verteld dat ik zwanger ben. En zei dus jaa ben je over een half jaar oom! Hahaha waar hij op antwoord;' een half jaar?? Het duurd toch 9 maanden?' Haha ik moest zo om hem lachen hij vond het harstikke leuk. En kreeg vanmorgen ook nog een sms van hem; 'die zus word ze moeder!' Echt super leuk!
En gisteravond zijn we naar mijn broer en schoonzus geweest.. daar zag ik een beetje tegenop aangezien hun al ff ruim een jaar bezig zijn en het waarschijnlijk zonder mm niet gaat lukken.. maar we hebben een hele leuke reactie gekregen en ze hadden zelfs al een kaartje klaargelegd haha. Mijn schoonzus had tijdens mijn oma's verjaardag (4 weken terug) al haar vermoedens. Omdat mijn oma toen vroeg of ik laatst griep had dat ik ziek was en ik dus blijkbaar met een bepaalde lach op mijn gezicht zei van jaa ik had griep.
Haha echt heel pittig een kaartje gekregen dus en ze vroegen pittig hoe ik me voelde. Viel gelukkig mee dus.. want ik weet hoe graag hun het willen..

Zaterdag gaan we het de vrienden vertellen en misschien komen donderdag mijn schoonzus en zwager langs als het lukte. En dan zijn andere zusje nog. En zaterdag uit me werk naar oma, die word voor de eerste keer overgrootoma! Helemaal leuk!

Morgen moet ik om 9u al bij de arbo arts zijn pff.. ik hoorde dat mijn baas heel achterbaks een vacature in het dorpsblad (die mijn oma ook krijgt) heeft geplaatst. Ik vind dit zoo schijnheilig! Hij durft het niet eens recht in mijn gezicht te zeggen. Dus ik zal de arts morgen even vertellen dat ik nog heel! Ziek ben en al moeite heb met die halve dagen! Als hij het spelletje zo wil spelen kan ik dat ook. Ik had hem ook gevraagd de afspraak te verzetten naar een andere tijd omdat ik zo vroeg me bed niet uit kom.. hij zei gewoon glashard dat ie gebeld had en het volgens de arbo niet mogelijk was! Wat een onzin! Hij bepaald of het verzet word en niet de arbo. Hij staat gewoon iedere keer tegen me te liegen. Ben er zo klaar mee.

Zo dat wou ik even kwijt hihi.

Liefs
 
Wat een leuke reactie van je broers! haha en wat zoet "duurd toch 9maanden?"
En super leuk voor jou oma dat ze overgrootoma wordt. Mijn oma heeft al 15 achterkleinkinderen maar onze dochter is nu nog de jongste en dat is ook erg leuk!

En dan die baas van je pfff hoop dat jullie er toch samen een beetje positief uitkomen. Want met ruzie en toestanden er weg gaan is voor niemand makkelijk lijkt me.
 
Wat een leuke reactie...Leuk dat je oma voor het eerst overgrootoma wordt. Die van mij heeft juli vorig jaar de eerste achterkleinkind gekregen, in augustus wordt nummer 2 verwacht en nummer 3 de mijne in november...Gaat ineens heel hard haha...Ze zei zelf heel droog eerst heb je er geen en nu in anderhalf jaar straks 3 haha...

Tja die baas van je....kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.

liefs
 
hoi renate,
ik breek ff in van het juli forum. Echt leuk he die reacties??mijn broer begon kei hard te huilen, zo trots!haha echt leuk

wat het werk betreft, ik heb ook zo'n baas getroffen en lig er nog steeds mee in gevecht allemaal eromheen draaien, naaien met me uren, elke keer een ander excuus pff. Ik heb ook een keer een afspraak met de arbo afgezegt aangezien het zo vroeg was. Als het goed is krijg je een brief van de arbo en ikzou gewoon rechtstreeks naar hun bellen dat zo vroeg niet lukt.. Ik heb toen een nieuwe afspraak gemaakt.
Succes ermee en vooral genieten van de kleine frummel!
 
@daisyF
Tja die bazen ook grrr. Ik had ook naar de arbo zelf gebeld.. maar die zeiden dat hun de afspraak niet mogen verzetten dat ik dat met mijn werkgever moest regelen. En die staat gewoon keihard te liegen dat het niet kan! Zoals ik al zei als hij het spelletje zo wil spelen prima maar dan speel ik het op mijn manier mee. Ga dus zo maar de auto in want moet ook nog 20 minuten rijden grrr.

Genieten doen we zeker! Nu 3 maanden dus toch een beetje een mijlpaal bereikt:)

Liefs
 
Leuke reactie van je broers! Geniet van het vertellen aan de zussen van je mannetje en aan je oma natuurlijk. En ik ben benieuwd hoe de vrienden reageren zaterdag!
Werk ze vanmiddag.

Liefs
 
Terug
Bovenaan