Mijn Bruiloft

A

Anoniem

Guest
Omdat ik bij verschillende van jullie heb gelezen dat jullie benieuwd zijn naar mijn bruiloft een klein verslagje.

Nou afgelopen woensdag was het dan zover...onze trouwdag. Eerst presteerde ik het al om een vlek in sjoerd zijn overhemd te maken, die er met wassen niet meer uitging, dus 's morgens nog even naar  de winkel  om een nieuw hemd te scoren. Daarna op naar mijn ouders. Voor de deur hadden mijn moeder, mijn zus en mijn nicht een prachtige boog gemaak! Zus was er om 11.15.
Zij heeft mijn haar gedaan. Mijn vriendin Caroline de make up. Daarna in de kleren. Ik was net klaar toen Sjoerd voor de deur stond...mooi op tijd. Ook tantes en omes arriveerde om ons te vergezellen naar het stadhuis. De tuin was inmiddels opgeleukt met wit en bruine ballonnen. Helemaal geweldig. Bij het stadhuis aangekomen waren ook de eerste bruiloftsgasten er al. Er werd al heel wat afgezoend. Om 14.45 was het tijd voor de plechtigheid. Het was een leuke ambtenaar die het leuk bracht. had helaas niet alle feiten goed op een rij maar dat mocht de pret niet drukken. Koen lag ondertussen gezellig de grond te boenen met zijn nieuwe kleding, haha. Ach we hebben hem maar lekker zijn gang laten gaan. Het ringen brengen deed hij prima. Om 15.30 was alles achter de rug en waren we man en vrouw! Op naar de borrel. Buiten stond iedereen ons op te wachten met een ballon in de hand die vervolgens opgelaten werden. een erg leuk gezicht. In De Stortebeker stond een prachtige bruidstaart, geregeld door mijn ouders, op ons te wachten .....en hij was heerlijk. Verder was het prachtig versierd met slingers en ballonnen. Dus heerlijk taart gegeten en daarna lekker een borrel gedronken en een borrelhapje gegeten met onze familie en vrienden. Rond 18.00 was de borrel ten einde en werden de tafels gedekt voor het eten. Rond 22.00 gingen we van tafel (veel later dan ik had verwacht) en was het tijd om een geslaagde dag af te sluiten. Koen viel inmiddels om van de slaap. Had al een paar keer geprobeerd om hem in de buggy te krijgen om te slapen, maar hij wou niets missen van alle feestelijkheden. In de auto viel hij in slaap.
De volgende ochtend werd er nog een heerlijk ontbijt bezorgd. Een lekkere afsluiting van onze trouwdag. De rest van de donderdag hebben we lekker lui op de bank doorgebracht. Enveloppen openen, kaarten lezen en ja...geld tellen, haha. En 's avonds diner van de Mac.

Ik heb wat foto's op mijn hyves gezet
http://sabje74.hyves.nl/

Groetjes sabine

hoi sabje.
erg leuk hoor die foto's.
en je kleding is ook heel leuk.
hoe oud is je zoontje eigenlijk?
gr lisette

Wat fijn voor je dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Wat gaat dat dan snel voorbij he.
Groetjes

hallo,

Proficiat!!!

Ik heb net even stiekem naar je foto's gekeken! je ziet er heel mooi uit!!!!
Fijn dat het een leuke en geslaagde dag is geweest.

Groetjes Juffie

Hoi Lisette,

Koen is 1 augustus 2 geworden. Tegen de tijd dat de kleine wordt geboren is hij 2 jaar en 5mnd, dus dat is en mooie leeftijd om grote broer te worden.

Groetjes sabine

Gefeliciteerd!!

Dat klinkt inderdaad als een hele mooie dag, fijn dat jullie zo hebben genoten en nu maar genieten van het getrouwde leven met z'n (bijna) viertjes!

Liefs Saskia

nogmaals van harte! even je hyves bekeken, wat zie je er mooi uit zeg! grappig om met zo'n ronde buik in het huwelijksbootje te stappen.

Gefeliciteerd!!
Ik heb ook even gekeken zo nieuwsgierig ben ik wel. Jullie zien er erg mooi uit.
Veel geluk toegewenst.
Liefs Cindy

Terug
Bovenaan