Mijn buik begint nu al te groeien

Ik ben dus zwanger van de 3e, maar dat ik nu bij 6 weken al een buikje krijg, vind ik wel heel erg snel. Ik weet dat als je al een keer zwanger bent geweest, het sneller kan gaan, maar ik moet nu al een aantal broeken wegleggen. Wie heeft dit ook?

hoi meike!

ik ben nu 8 weken.. en dan wel voor de derde keer zwanger.. ma wel zwanger van de eerste.. snap? ma ik heb ook nog ma 2 broeken die ik enigzins aankan.. zeker aan het eind van de dag.. dus thuis loop ik nu standaard in mijn huispak..

van de week ga k kijken naar kleding.. wel erg leuk om te doen.. ma wel spannend!

liefs

Ik ben nu zes weken zwanger van de tweede en ik merk ook al dat mijn kleding niet meer zo lekker zit. Ik pas het meeste nog wel, maar dat zal denk ik niet zo lang meer duren... Komt denk ik ook omdat ik de hele dag door heel misselijk ben en daardoor niets straks rond mijn buik kan verdragen.
Ik ga over een paar weken als het echt niet meer zit de doos met positiekleding maar van zolder halen en dan nog wat leuks er bij shoppen denk ik ! Ik was bij de esrste rond dezelfde tijd zwanger dus dat is wel makkelijk qua kleding.

groetjes Jenny mv Lucas en 6 wk

ik ben bijna 10 weken en heb sinds 8 weken zwangerschap al gewoon postiebroeken aan. Het is mijn tweede zwangerschap.

waarom zou ik het laten als de rest toch niet meer zit?

groetjes daisy steijger
9w+4d

Bij mij gaat het ook snel hoor, het is mijn derde zwangerschap, en ik draag al twee weken positiebroeken. het is ook al duidelijk zichtbaar dat ik zwanger ben!

Fijn om te horen zeg, ben "nog maar" 9 weken en kan mijn eigen broeken ook niet meer aan, wel de 2de zwangerschap, maar gelukkig ben ik niet de enigste dus!
Vanmiddag nog bij prenatal gestaan voor positiebroek, maar durfde het nog niet zo goed....straks is het niet goed ofzo, toch nog maar tot volgende week woensdag wachten voor de echo....
Maar Daisy heeft wel gelijk, waarom laten als de rest niet meer zit...ga zo toch nog maar eens kijken wat ik nog heb van de vorige keer....

Ook ik ken dit! Is mijn 4e zwangerschap en ben pas net 5 weken, maar die darmen zijn zo opgezet, dat ik ook al positiekleding tevoorschijn heb getoverd. Volgende week trek ik nog broeken van mijn mams aan, die heeft maatje groter, zodat ik de positiekleding uit de wintercollectie kan gaan kopen..

xx

Terug
Bovenaan