Mijn buik beweegt!!

Wat is dat mooi zeg!!
ik ben vandaag vrij dus kan er gerust de hele dag naar kijken, wat een heerlijk gevoel!
mijn man heeft de baby een week geleden voor t eerst gevoeld. Het blijft een wonder...zo'n kleintje in je buik.

moest t even kwijt, gr, Inge
26 weken

Ah ik ben jaloers haha! Neej hoor heerlijk voor je, ik zit ook al regelmatig naar mijn buik te staren maar helaas zie je het nog niet aan de buitenkant. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn placenta rond mijn navel ligt en de kleine dus echt alleen goed tussen mijn blaas en navel hard kan trappen en dat zie je niet zo goed ;)
Ik heb de kleine nu pas 1 keertje duidelijk met de voetjes boven richting mn ribben voelen trappen... Hoe is dat bij jullie?

Ah ik ben jaloers haha! Neej hoor heerlijk voor je, ik zit ook al regelmatig naar mijn buik te staren maar helaas zie je het nog niet aan de buitenkant. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn placenta rond mijn navel ligt en de kleine dus echt alleen goed tussen mijn blaas en navel hard kan trappen en dat zie je niet zo goed ;)
Ik heb de kleine nu pas 1 keertje duidelijk met de voetjes boven richting mn ribben voelen trappen... Hoe is dat bij jullie?

hihi, leuk hè! Ik had het vorig weekend dat ik het voor het eerst zag...
Vooral mijn zoontjes willen het zo graag voelen.. maar de kleine houdt zich overdag best rustig.. komt helaas niet op commado! Maar ;s avonds op de bank of in bed, gaat ze los! haha
Het is heel bijzonder om het aan de buitenkant te zien.. wordt steeds heftiger! haha

Geniet ze!

hihi, leuk hè! Ik had het vorig weekend dat ik het voor het eerst zag...
Vooral mijn zoontjes willen het zo graag voelen.. maar de kleine houdt zich overdag best rustig.. komt helaas niet op commado! Maar ;s avonds op de bank of in bed, gaat ze los! haha
Het is heel bijzonder om het aan de buitenkant te zien.. wordt steeds heftiger! haha

Geniet ze!

Leuk he!
Vorige week had ik een beetje strak shirt aan op mijn werk en konden de collega's de activiteiten van onze kleine zelfs bewonderen! Heel grappig en bijzonder dat zo'n klein hummeltje al zoveel kracht heeft...

Geniet er lekker van!

Groetjes,
Renate

Terug
Bovenaan