mijn buik groeit

A

Anoniem

Guest
ik heb volgende week mijn nod maar vind het nu al spannend
maar ik voel me zo raar ben misselijk s morgens maar dat kan ook een griepje zijn of zoiets maar mijn volgende punt is dat mijn buik zo groeit krijg gewoon echt een buikje in een paar weken tijd heb mijjn huisarts gebeld die zei doe voor de zekerheid een test
maar ik ben gewoon ongi geweest en dan ben je toch niet zwanger
wie heeft dit mischien ook een gehad
liefs ineke

Hallo Ineke,

Het kan duiden op een zwangerschap, ook je griepje...

Dit heb ik ook, ik had opeens een buikje alsof het een dik vetlaagje was, ik voelde me niet goed en dacht dat het griep was; ook misselijk maar heel vaag en moe. zat gewoon niet lekker in m'n vel.
daarna kreeg ik pukkels! en behoorlijke pijnlijke tepels..en krampen dat ik dacht dat ieder moment de ongi kom komen..
uiteindelijk was ik 1 dag over tijd en gelijk een test gedaan....ZWANGER!!
zo blij! je kan nadat je ongesteld bent geweest erna gewoon zwanger raken en hoef je niet te wachten totdat je je eisprong hebt gehad want daarvoor ben je toch ook wel wat vruchtbaar..
Hopelijk heb jij ook een klein hummeltje in je buikje groeien, laat je het ons weten!!

liefs minou

hoi
maar mijn nod is pas volgende week vrijdag maar alles wat jij beschrijft zo voel ik me ook steeds buikkrampen en erg moe en dingen die ik altijd lekker vond smaken me niet
ik hoop dat het zo is na 27 rondes
en ik laat het zeker weten
liefs ineke

Hoi !
Balen  dat je nu tot vrijdag moet wachten! Ik heb ook vrijdag mijn NOD....
Maar  voel tot nu toe niks, het zal ook wel niet, want dit is pas mijn eerste ronde.
Houd ons op de hoogte!
Groeten Nicole

Hoi Ineke2,

Heb geen ervaring in de dingen die je beschrijft...wil alleen even zeggen dat ik hoop voor je dat het ditmaal eindelijk na die 26 maanden raak zal zijn!!
Wie weet is het nu wel zover!!

Liefs Linnepinnie

hallo allemaal,

ik vind het erg lief dat jullie zo snel reageren dat vind ik echt super hier kan ik mijn hart uiten en dat ik best nog verdrietig ben dat we nog steeds niet zwanger zijn
het word steeds erger met de vragen van andere mensen van nou word het niet eens tijd om aan kinderen te beginnen  
dank voor jullie steun
liefs ineke

zo dat moest ik even kwijt

Hi,

Ik wil je niet helemaal teleurstellen. Maar ik heb ook altijd flinke buikjes als ik ongi moet worden. Dat begint 2 weken van te voren en doort tot halverwege ongi-week. Sommige mensen denken dat ik dan zwanger ben, maar ik hou op dit moment heel veel vocht vast.
 Maar  wie weet..... Ik hoop op een pos test.
Ik zal voor je duimen.

Liefs, Monique

hey,

normaal groeit mijn buik nooit maar ik moet nu echt een andere maat broek aan dat is toch niet normaal en mijn nod is pas 14 april dat duurt nog zo lang,
liefs ineke

Terug
Bovenaan