mijn buik is behoorlijk lager gaan zitten......

mijn buik is behoorlijk naar beneden gezakt en nu hoor ik iedereen zeggen dat ik deze week ga bevallen.....
voor het eerst vind ik het erg spannend worden en ben bang dat ik het niet kan. het is namelijk mijn eerste zwangerschap, dus weet eigenlijk niet wat me te wachten staat.
mijn vraag is daarom ook..

is de kans groot dat ik deze week ga bevallen?????

ik durf het niet aan mijn verloskundige te vragen, omdat ik niet als een overbezorgde vrouw wil klinken.

groetjes karla, uitgerekend op 5 oktober

Hoi Karla,

Ik ben afgelopen mei bevallen, maar lees hier mee... Mijn buik zat 3 weken voordat ik ben bevallen al heel erg laag, dus jammergenoeg zei het bij mij niks.

groetjes Mariska

Hoi,
Bij mij is de kleine ook al ingedaald. Mijn verloskundige zei dat dat niet betekent dat de baby eerder hoeft te komen. Maak je dus geen zorgen!!
Ik moet zelfs nog 5 weken!!!
Liefs Loesl

Hoi,

Bij mij zit m'n buik vanaf afgelopen vrijdag lager.
Ik heb ook wel het gevoel dat hij/zij is ingedaald.
Ik namelijk in de voorafgaande week veel steken van onderen gehad en toen werd mij verteld dat dat indalingspijntjes waren. (het is voor mij ook de eerste zwangerschap)
Ik ben morgen precies 35 weken, dus ik moet ook nog eventjes.
Persoonlijk vind ik het wel fijn dat m'n buik nu wat lager hangt, ik krijg tenminste weer wat lucht en kan weer wat prettiger zitten.

Groetjes
Marga

Hey meisjes,

Ook hier is hij ineens lager gaan zitten,had altijd een redelijk hoge buik maar nu de laatste dagen is hij echt gezakt...of beeld ik het mij in? :)
Moet overmorgen naar de gyn dus zal ik meer weten,ben wel benieuwd...
Zal is een foto zetten,hier ben ik iets over de 33 weken

Liefs orchideke

Hoi hoi!!

Dat je buik lager is gezakt, wil volgens mij niks zeggen over wanneer je gaat bevallen.
Wel mischien dat je kindje goed aan het indalen is. Mijn beebje is al vanaf 29 weken ingedaald en nu ben ik inmiddels alweer ruim 37 weken!!

Andere mensen weten het altijd mooi te vertellen!!

Liefs, Marielle

hoi karla

mijn buik is ook sinds 1 week erg gezakt en blij dat ik ben eindelijk weer lucht
maat helaas zegt dit niks over wanneer de bevalling begint mijn vorige 2 waren ook erg vroeg ingedaalt maar ben pas bevallen naar 4 weken
succes met de laatste loodjes

liefs angela

Terug
Bovenaan