Mijn buik

A

Anoniem

Guest
Ik word gek van mijn buik, gisteren had ik eerst steeds steken in mijn buik en nu een trekkerig gevoel onderin mijn buik...
Ik moet volgende week zaterdag ongesteld worden..ik hoop natuurlijk van niet ;).. Ik kan mij niet meer herinneren hoe het bij mijn eerste zwangerschap ging..toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik wel een ongesteldheid gevoel..voelde net alsof ik zo ongesteld kon worden maar dat bleek je baarmoeder te zijn die hard aan het werk is en de banden er om heen.
Nu hebben we wel sex gehad rondom mijn eisprong dat ik het meest vruchtbaar was...er gaat dan ook van alles door je heen...maar testen kan nog niet, daar is het nog veel te vroeg voor..Nog maar geduld hebben...

succes met wachten! hoop dat het raak is. ik had precies het zelfde maar helaas gewoon weer naar de volgende ronde...

Dat gevoel ken ik, en ik bleek zwanger!!! En nog aparter: ik teste 7dagen voor mijn nod nog zwanger ook! Maar niet echt aan te raden om zo vroeg te testen. Het streepje was nog heel licht de dagen daarna alleen maar aan het twijfelen geweest. Gelukkig had ik 2dagen voor mijn nod een possi test met twee dikke strepen in handen!

Yep, hier nog 1, had precies hetzelfde als jou en ben nu ook zwanger!!!

Successssss!!!!

Ik durf ook niet te testen...ik moet toch echt maar afwachten..verder geen klachten hoor...maar mijn buik is wel behoorlijk aan het rommelen en opgezet...dat heb ik meestal wel voor dat ik ongi moet worden..maar hoop natuurlijk dat het raak is..
@nica wat super dat je al wat zag met 7 dagen voor je ongi,..had je in de ochtend getest? ik heb, bij de zwangerschap van mijn dochter, destijds om 16.00 in de middag wezen testen...en bam direct 2 dikke strepen..

@noeltje: ik had nog in de middag getest ook. Weet eigenlijk zelf niet waarom ik zo vroeg getest had, gewoon een gevoel ofzo... Dat was trouwens met de kruidvat test 2voor5. Ik had ze toch liggen...
Veel succes met wachten; ik ga voor je duimen!

Ik hoor meer mensen over Kruidvat...volgens mij zijn die wel goed!!
Ik moet nog ff wat daagjes wachten :(

Terug
Bovenaan