Mijn buikwand.......

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Ik ben gisteren naar de huisarts geweest voor buikklachten. Steeds heb ik een soort spierpijn in de rechterkant van mijn onderbuik. Het is een kloppende, trekkende pijn. Na wat (vervelende) onderzoeken is het volgende uitgesloten: buitenbaarmoederlijke zwangerschap, blinde darm, baarmoeder, eierstokken, liesbreuk.

Er was dus een andere reden voor deze klachten............er is dus een andere reden dat mijn buikwand aan die kant oprekt................AAAAH. Ik hoop zo dat het deze keer gelukt is....

Hij zei: het zou bij een zwangerschap kunnen horen maar ik durf je geen hoop te geven......afwachten maar!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Spannend meid! Ik had precies dezelfde klachten en ik ben toch ook echt zwanger!!! Succes, wanneer is je NOD?? Ik ga gelijk even spieken in de NOD lijst :D x Maris

Kan prima hoor. Ik zie 1-05 staan. Ik had klachten vanaf 28-03, 10 dagen na mn ovu (innesteling waarschijnlijk) en 3 dagen voor mn NOD. Test de dag hiervoor was nog negatief. Heb 3 dagen na mn NOD pas weer getest. Nog even volhouden meid!!

BTW ik had het ook rechts en bij mij heeft het 3 weken aangehouden......Niet de hele dag door, maar wel iedere dag aanwezig!!

Duimen dat het raak is meis!!!! Ik duim met je mee....

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan