Mijn cyclus wordt steeds langer!

Hoi,

Ik zit nu in de 5e ronde op dag nr. 41 inmiddels. Ik baal ontzettend!

Ik ben in Oktober gestopt met de pil en heb cyclussen gehad van 35,38,36 en 39 dagen en nu dus al 41 (tenzij de rode duivels komen vandaag)

Ik heb afgelopen zondag op de 36e dag getest maar negatief en durf nu haast niet meer te testen omdat ik bang ben dat het toch weer negatief is....
Maar aan de andere kant veel langer wachten heb ik ook geen zin in.

Is het normaal dat je cyclus steeds langer gaat duren? Ik had gehoopt dat ie juist steeds korter zou worden.
Ik had nu al 7 keer vruchtbaar kunnen zijn deze periode maar ben het nu (als het goed is) nog maar 5 x geweest. Zo duurt het allemaal ZO lang!

Groetjes

Nicky h

Hoi Nicky,

Jeetje vervelend zeg. Je zou verwachten dat je nu, als je in oktober al gestopt bent, een regelmatigere cyclus zou hebben... Helaas geldt dat niet voor iedereen, sommige vrouwen zijn onregelmatig ongesteld...Kan me voorstellen dat je baalt nu je graag zwanger wilt worden, want dan duurt het weer zo lang voor je voor de volgende ronde kan gaan.
Mijn cyclus is de afgelopen 2 maanden ook langer geworden. Eerst was het 28 dagen en nu ineens een keer 32 en nu 34. Vreemd, maar denk dat het bij mij ook kwam dat ik hoopte dat ik zwanger zou zijn...
Ik hoop dat je RD snel komen.... of liever niet natuurlijk want dat is helemaal goed nieuws. Een zwangerschapstest test op het HCG hormoon. BIj sommige vrouwen is dit in het begin wat laag, waardoor de test niet uitslaat, maar geloof niet dat het zo vaak voorkomt

Sterkte meid!

Groetjes Anoek

Hoi hoi,

Meid wat een balen zeg.
Zelf ben ik ook in oktober gestopt met de pil.
Na eerst eerst iedere keer een iets langere cyclus, ben ik gisteren op na 30 dagen ongi geworden,
Ik was helemaal verbaasd, had wel het idee dat het deze keer niet veel langer dan de vorige zou worden.

Tot nu toe zit ik op 29-31-32-34-35-30  dagen.

Misschien kan je teunisbloemolie proberen.
Ik heb er goede verhalen over gelezen, maar zelf nooit gebruikt.

Sterkte.

Liefs Mickey

Hoi,

Ik had zelf maanden cyclussen van 28 dagen, super, maar ineens cyclussen van 39 dagen! Dus na de tweede keer ben ik begonnen met teunisbloemolie en nu zat ik op een cyclus van 31 dagen. Nou zijn er verschillende verhalen over de effecten van teunisbloemolie op een eventuele zwangerschap...

Ik wacht nog even m'n volgende nod af, 23 mei en als ik dan gewoon ongi wordt dan ga ik naar de huisarts, want dan zijn we ook bijna een jaar bezig.

Je zou ook gewoon even met de huisarts kunnen bellen. Veel suc6!

Liefs Lientje

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb met mijn vriend afgesproken zondag te testen (dat zou dan dag 43 zijn).

Ik heb ook met die teunisbloem in mijn handen gestaan maar dat moet je 3 x per dag innemen dus dat vond ik wat overdreven en ook niet handig op mijn werk. Ik heb namelijk nooit pauzes en niemand weet dat we bezig zijn.

Misschien dat, mocht deze ronde ''mislukt'' zijn, ik het toch ga gebruiken.

Groetjes Nicky h.

Terug
Bovenaan