Mijn dag niet

God wat kan je soms je dag niet hebben... Mijn weegschaal gaf bijna 2 kilo meer aan dan vorige week, mijn man is sjago, Caileigh onrustig waardoor manlief continue boos aan haar aan het vertellen is dat ze op moet houden.dan huilt ze meer en wordt ie nog meer sjago.. Vervolgens krijg ik naar mijn hoofd gesmeten dat hij er alleen voor staat vandaag. Terwijl ik van alles al gedaan heb. Als ik hem vervolgens confronteer dat dit mijn door de weekse dagen zijn ipv werken dan reageert ie daar wat nonchalant op.
Ik kan alleen maar weer janken vandaag. Caileigh slaapt nu weer en ik hoop echt dat ze dat blijft doen tot de volgende fles. Ik heb gewoon even rust nodig... Maar ik kan natuurlijk niet weg want meneer is in bad gegaan. En trust me, als die moe is en lekker warm ligt, is ie zo de aankomende 2 à 3 uur zoet. Koud water? Dat vul je gewoon aan met nieuw water -.-
Net wel even met elkaar gesproken en we hebben allebei onze dag niet, maar god wat is dit vermoeiend. Mag t zonnetje weer schijnen zodat ik even met een boek in de tuin kan zitten ofzo... Of even een van onze katten zijn, gewoon lui met zijn allen in de box slapen en duf en miauwend weglopend als Caileigh erbij wordt gelegd...

- einde geklaag -

Ja dat kan je zo eens hebben he!ik ben ook niet al te vrolijk hoor vandaag,ben moe vandaag,wil van alles doen maar komt niet veel van.en hyperactieve man die alleen maar aanspelingen maakt om seks te hebben(voel me er bijna schuldig om dak nog zo weinig zin heb)
maar kan der gewoon de lol er nog niet van inzien tot frustratie van mn vent pfff...voel me op moment alleeen maar moeder...
verder doet Rivano het wel heel goed,maar mn 2de kindje van bijna 20 mnd is veel bewerkelijker(lastige leeftijd soms hoor)daarbij is ie best een zorgenkindje,veel last van de oortjes moeten nu naar een kinderarts met hem voor verdere onderzoeken...dus ja weer andere dingen dan de baby
kan jou man slecht tegen babygehuil?mijn man vind totaal niet erg,ik vind erger dan hem...
nou ja hopen maar dat hij relax uit bad komt en dan weer wat vroijker is...en anders ga jij lekker in bad haha...nou meid maak er toch nog maar een leuk weekend van kop op!

liefs jootje

Het lijkt wel in de lucht te hangen!
Mijn vriend was vanmorgen ook niet te genieten omdat hij voor zijn werk een cursus duits moet doen. Hij dacht hiermee met een uurtje wel klaar te zijn maar is zeker 2 uur bezig geweest. Aniek huilt echt niet veel, alleen als ze honger heeft en moe is en naar bed wil, maar Sander heeft het gevoel dat ze alleen maar het hele weekend huilt elke keer. Snap het ook wel, de momenten dat hij haar echt ziet, huilt ze vaak want na het voeden speelt ze ongeveer 15 min in de box en wil dan slapen.
En hij had van alles gepland om te doen buiten en dan is het van dit ***** weer..
Ik voel me ook belabberd. Ben zondag begonnen met de carazette pil en vraag me af of het daar door komt. Deze week ben ik sowieso al niet echt te genieten.. ben heel moet en prikkelbaar. Nu verloor ik vandaag weer een klein beetje bloed en voel me heel flauw en hoofdpijn.. En ik moet vanavond nog even boodschappen doen... Of ik stuur Sander er op uit.. dat moeten we straks nog maar even uitvechten. Ik hoop dat Aniek vanavond lekker rustig is, gister avond was ze heel onrustig, zodat Sander en ik even lekker samen kunnen relaxen.

Hier heeft alleen mijn oudste dochter een baaldagje. Ze valt steeds en stoot overal tegenaan. Gelukkig is de jongste wel een topdag. Zelf ben ik ook moe, maar dat is meer omdat manlief vandaag moest werken en nu weer door gaat naar een vrijgezellenfuif. Sta er dus alleen voor en kan je vertellen dat de meiden vroeg naar bed gaan hihi!

Liefs ciomama

oohh meid wat vervelend.. pff ik kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad heb !! Eigenlijk had jij in dat bad moeten liggen ;) gewoon stop eruit trekken en zeggen dat zijn tijd op is :p ga jij lekker liggen met een boek !!!

maar mijn man is de rust zelve met die kleine, dus daar hebben we totaal geen problemen mee..
vorige week hebben we echter knallende ruzie gehad.. heb hem de deur uitgezet en de deur zelfs dichtgedraaid !!! pffffff wat was ik boos.. en het ging heeeelemaal om 3 x nix... :( ik was zo moe en geprikkeld.. oja en honger.. ook geen goede combi..

zo'n ruzie hebben we echt nog nooit gehad !! heb zelf gedreigd met scheidingen !!!!!!! haha arme man.. nou ja gelukkig hebben we het goed uitgepraat en ik weet waardoor het komt.. maar leuk was anders... gelukkig hebben de de laatste dagen het goed en doen we beiden ons best ahaha

het is allemaal niet makkelijk he !? al die doorbroken nachten, het zorgen voor een kindje, pff het breekt soms voor iedereen een beetje op..
goed blijven praten met elkaar en hopelijk keert de rust binnenkort een beetje ;) en zijn we goed gewend !

Sterkte !

Heftig hè dat soort ruzies. Paar weken terug hadden wij een heftige die we al in tijden niet hadden gehad, belangrijkste is dat je het samen uitpraat.
Caileigh heeft wel vier uur geslapen! Ik ben maar drie stapeltjes papieren gaan uitzoeken die me al weken irriteren. Mannen kunnen er altijd omheen lopen lijkt wel ;)
Mevrouw ligt nog even te giebelen in onze superleuke speelmat en dan gaan we kijken hoe de volgende slaapsessie gaat.
Babies zijn leuk, maar kan niet wachten tot ze wat ouder is hoor... (alhoewel die periodes ook zo zijn negatieve dingen hebben natuurlijk)

Ah, balen he. Als eerste: Ja zon, kom nu!!! (alhoewel, op dit tijdstip is dat toch wat gek) Dat zal al de helft van je humeur schelen :)
En fijn dat manlief boos reageert op Caileigh, maar daar schiet ie natuurlijk niets mee op. Als iemand er niets aan kan doen...
Ik zou zeggen, trek de stekker van de cv ketel eruit (oeps, doet het warm water het niet meer?) Je weegschaal is kapot lees ik en Caileigh slaapt heerlijk door vannacht!
Morgen weer een dag!

haha ja die papieren herken ik ;) soms ligt er dagenlang iets op een plek wat er normaal nooit ligt... maar ze lijken hetm aar niet te zien.. ik probeer mijn vent er wel op te wijzen zodat hij het "leert" te zien zeg maar... maar dat lukt nog niet altijd.. ach ja hij doet zijn best verder met andere dingen.. alleen soms is dat net even een druppel ;)

Wat fijn dat je meid lekker geslapen heeft !hopeliijk doet ze dat straks ook ! ;)

haha vind jouw reactie helemaal super Hedy !! Je hebt groot gelijk !! Positief proberen te blijven ;) En laat die weegschaal lekker even buiten gebruik komende tijd !! Probeer het een beetje los te laten !

Nou meid goede nacht gewenst voor jullie allen ! Probeer morgen wat leuks te doen ;)

Liefs !

Terug
Bovenaan