mijn dagje vandaag....

Vandaag heb ik 2 positiebroeken gekocht.
Ze hadden 20% korting op alle positiemode bij de plaatselijke baby winkel.

Dus nu een, voor mijn doen, hele dure broek (in principe voor de feestdagen) en een "gewone" spijkerbroek samen nu voor 82,- Nou dat vond ik nog vrij netjes. Langleve de korting hahaha!

Ik vond dat ik al best een buikje kreeg en mn broeken passen dus ook niet meer. Zegt die vrouw in de winkel zo wat ben jij nog mooi slank hahaha!
Altijd leuk om te horen. Hihi! Toen ik zei dat ik mn broeken niet meer pas zei ze Tjee dan heb je normaal echt geen buik... HAHAHAH NEE KLOPT LOL! Wat een dag!!!

Daarna met mn liefje de wekelijkse boodschapjes gedaan, en toen we bij de kassa stonden ging ik weer es onderuit.
Voelde het gelukkig nog net optijd aankomen en kon mn partner seinen welke me naar de grond begeleidde... Haha wat een commotie.
Zeggen ze tegen mn mannetje Goh wat blijft u rustig meneer, Tja zegt ie.... dit doet ze de laatste tijd wel vaker!!! hahahah! Even later trok het weer weg en kon ik dus weer omhoog. De man achter me vanuit de rij kwam even later nog vragen of alles echt wel goed met me ging.
Daarna bij andere winkels nog verder geshopt en leuke afgeprijsde dingetjes voor de beeb meegenomen.... Nu thuis op de bank lekker aan et nagenieten!!!
Dinsdag naar de verloskundige dan zitten we op 10 week en 5 dagen dus hopen echt een hartje te kunnen horen.
Dus het was me het dagje wel weer. Haha.

Hoi,

Weet jij ook hoe het komt dat je weleens wegvalt, mijn vriendin had het ook en dat werd echt gevaarlijk op het einde (wil je niet bang maken) maar het lijkt mij doodeng, en mag je nog autorijden enzo dan???

Gr

lekker geshopt met liefje ideaal haha
mijn lief heeft gister een leuk jurkje uitgezocht die van onder wijder valt voor de nieuwjaar :)

ik heb nu 2 keer gehad dat ik wegviel 1 keer met bloedprikken (terwijl ik dat normaal nooit heb) & 1 keer tijdens het douche dat ik moest maken dat ik op de grond kwam te liggen & dan trekt het weer langzaam weg je ziet wel even bleek maar je kan dan wel weer verder :)

groetjessss Indry

nou idd dat is me nog es een dag hiihih
Maar wel erg vervelend dat je zo weg kan vallen ... lijkt me super eng eigenlijk!!
Leuk he positie kleren, ( als je wat leus vind ) ik kan er nu ook echt niet meer onder uit hoor, ik ben nu 10 weken en 4 dagen en heb me al een buik hiihih ik heb ook nog eens twee vuisten van eierstokken over gehouden van de punctie dus dat vult ook wel goed hoor, twee vuisten en een grote sinasappel waar de kleine in zwemt gaat goed daar binnen.

groetjes Petra

Ik heb een te lage bloeddruk sinds week 6, En zit dus al 4 week in de ziektwet omdat ik niet alleen op pad mag. Mag / durf ook niet auto te rijden.... Tis even niet anders, maar met het slechte weer op komst hoef ik dr tenminste niet uit. We moeten het maar weer van de positieve kant bekijken (niet dat dat altijd lukt hoor, baal enorm dat ik niet mn gang kan gaan, maar tis niet anders, zolang de beeb maar goeit)

Wat lastig als je steeds weg valt. En ja, je doet het allemaal voor een goed doel hè.
Ik pas nog steeds mijn gewone kleren. 1 broek niet helemaal meer, maar die zat altijd al strak.
Ik hoop echt dat ik nu snel gat aankomen, dat lijkt me zo mooi!!!

Terug
Bovenaan