Mijn derde, zijn tweede en onze eerste!!!

Wat zijn wij ontzettend blij....onze eerste "beebs" ziet in april volgend jaar zijn/haar eerste levenslicht!!!
Ik heb al 2 kids uit een eerdere relatie en mijn man heeft ook al een kindje uit een eerdere relatie...en nu dus voor t eerst samen zwanger...héérlijk!!!!
Voor ons is het een hele bewuste keuze geweest om nog aan onze 4de te beginnen....dit kindje zorgt er in onze ogen voor, dat het gezin één wordt. Deze baby heeft een link met iedereen...hij/zij is het broertje of zusje van die van mij, van die van hem en een kindje van ons samen!

We hebben het al wel een paar mensen verteld, en de meesten reageren gelukkig erg leuk!
Natuurlijk heb je in deze tijd te maken met de "economische crisis", maar ik denk maar zo; waar er 3 kunnen eten, kan een vierde ook makkelijk aanschuiven...toch!!

Op dit moment voel ik me nog helemaal goed, nog geen rare kwaaltjes, nu maar hopen dat dat zo blijft, hihi!!

Liefs,flijn

hoi

Ik ben zwanger van mijn tweede, maar voor mijn man wordt het zijn eerste. Op 1 of andere manier voel je dan toch dat je gezin 1 wordt.

Hoelang ben je zwanger?

ikzelf ben uitgerekend op 2 april.

groetjes daisy

8w+5d

De oudste van mij is ook van een andere vader. Eline is van ons tweeen en ook deze baby is van ons tweeen.

Jullie verhaal is wel helemaal bijzonder zeg!! Harstikke leuk!!

Kijk dat noem ik nog eens gezinnen. Lekker groot en divers. Het lijkt me inderdaad een bindende factor een 'gezamelijk' kindje/ broertje/ zusje... Erg nice.

Geniet ervan, en voor wat betreft die crisis, ach, alles kost geld voor zo'n klein roze hummeltje heb ik wel een paar centjes over hoor!

Kiss lies

Mijn vriend heeft drie kids. 2 meiden (19 en 12) en 1 knul (14).
We krijgen nu samen een kindje (mijn eerste dus).
De kinderen vinden het gelukkig leuk en hebben het er maar druk mee. (we willen een broertje, nee, toch een zusje) Haha nou ja, we hebben het niet voor het uitkiezen en mijn belangrijkste zorg is (heel afgezaagd) dat het gezond is!!!
Groetjes Sonja

Rieke, dankjewel! Dat zullen we zekers doen!!

Daisy, dat gevoel heb ik dus ook...door deze baby wordt ons gezin één!! Ik ben nu 7 weken, dus nog vrij pril, en ik ben uitgerekend op 17 april volgend jaar! Maar ik heb sterk het gevoel dat deze zwangerschap goed zit..ik heb ook de ervaring met een miskraam nml.

Moonpoontje; best bijzonder eigenlijk hè! Maar ja, dat krijg je als je 2 gezinnen samenvoegt...nou ja, bijna samenvoegt dan,haha!!

Lies; Het word idd best een groot gezin, voor deze tijd dan! Mijn moeder komt uit een gezin van 13....tja, zóó ver gaan we niet hoor,haha!!
Ik heb er ook zeker mijn geld voor over hoor..ontzettend leuk, shoppen voor de kids!!

Sonja; Wat ontzettend leuk om zo'n groot leeftijdsverschil te hebben in jullie gezin!! Heb je mooi hulp in huis straks,haha! Natuurlijk is het t belangrijkst dat jullie kindje gezond is, maar wensen mag je altijd...toch?! Geniet er maar lekker van...dit is een errug bijzondere tijd!!!

Allemaal de groetjes van Flijn!!!
Bedankt voor jullie leuke reacties!!

Terug
Bovenaan