Mijn dochter 1 maand borstvoeding en publiek.

Hello
Mijn dochter is nu 1 maand oud( geboren 4 januari)
Ik wil graag met haar gaan winkelen.
Hoe geven jullie borstvoeding op een discreet manier , en publiek ? Hoe mensen reageren ?
Merci .
Ps: vergeef taalfouten . Ik ben oorspronkelijk Franstalige :))

Ik hoop voor je dat iemand tips heeft. Ik helaas niet. Ik geef wel bv, maar ik ben fulltime aan het kolven doordat Luuk niet goed aan de borst drinkt. Bij mijn oudste had ik hetzelfde probleem, dus toen heb ik ook 4 maanden gekolfd.
Liefs Wendy

Hoi Ingrid,

Ik ben een augustus 2011 mama die borstvoeding geeft en mijn tip voor discreet voeden is het borstvoedingsshirt van Hema! Deze kun je makkelijk openen rond je tepel waardoor niet je hele borst bloot hoeft :). Verder zijn hemdjes met een vest erover favoriet hier. Ik had thuis al een beetje geoefend waardoor ik wat minder zat te stuntelen ;). Succes!!

Ik kolf om de 6 uur, soms iets vaker. Ik heb na 1 keer kolven genoeg voor 2 voedingen. Ik heb een dubbele elektrische kolf, dus ik ben na 10 -15 min klaar. Als het moeilijker zou gaan, zou ik het denk ik ook niet volhouden.
Liefs Wendy

De beste tip is denk ik toch echt wel borstvoedingskleding aanschaffen. Dat bedekt gewoon het beste. Toch vind ik ook dat mensen er niet zo moeilijk over moeten doen hoor, het is een natuurlijk iets en je ontkomt er niet aan dat er toch iets zichtbaar is. Jammer voor mensen die er moeite mee hebben om het te zien, je mag je kind toch gewoon het beste geven, niet dan?

Terug
Bovenaan