Mijn dochter en ik

<p>Hallo allemaal .Ik heb het momenteel erg moeilijk. Ik ben zelf al bijna 1 week opgenomen in het ziekenhuis. Hier door kan ik dus momenteel niet voor mijn zoontje en dochter zorgen. Gelukkig is mijn zoontje 3 jaar en snapt het al redelijk goed dat mama niet thuis kan zijn. Mijn dochtertje van 4 maanden. daarin tegen snapt zij er namelijk niks van. Zij zit voorlopig bij mijn schoonouders zo dat er wel voor haar gezorgd kan worden. Nu is ze afgelopen weekend even op bezoek geweest. En vond ik dit erg moeilijk. Ze lachte met moeite en herkende me bijna niet meer had ik het idee. En ben nu vooral bang dat als ik wel weer voor haar kan zorgen ze niet meer weet wie ik ben. Het liefst zorg ik nu gewoon voor de kinderen en loop ik het ziekenhuis uit. Maar ja ik weet zelf ook dat de kinderen dan niks aan me hebben  Dus kan ik het beste opknappen  Ik heb het hier echt heel zwaar mee en huil hier vaak over. Hoe gaan jullie hier mee om en hoe kan ik hier het beste mee om gaan. En hebben misschien 1 van jullie dit ook al een x meegemaakt? Ik hoor het graag liefs Michaëla </p>

Hoi,
Wat erg voor je zeg. Ik heb het niet meegemaakt maar dat lijkt me echt moeilijk. Zou het kunnen dat je dochter het spannend en een beetje vreemd vond: jou zo in een vreemd bed? Misschien was dat het meer dan dat ze je niet herkent. Zo snel gaat dat niet!
Misschien kun je een t-shirt van jezelf meegeven zodat ze je lekker kan ruiken. Of haar knuffel even onder je T-shirt stoppen zodat het naar je gaat ruiken. En een foto van jezelf (met haar) aan je schoonouders geven die ze dan regelmatig even laten zien of in een plastic hoesje doen zodat ze er zelf mee kan spelen. Ik zou haar ook vertellen wat er aan de hand is; dat je even niet thuis bent, dit heel erg vindt, etc. Zij snapt dat niet maar dan het doet jou misschien goed. En kun je facetimen? Dan kan ze je ook regelmatig zien. 
Veel sterkte!

Terug
Bovenaan