Mijn dochter is een half jaar waar kan ik het beste kinderkleding kopen?

Hallo lieve mensen,

Mijn dochter is net een half jaar waar kan ik online het beste kleertjes voor haar kopen. Ik ken een website die ikenik.nl heet maar daar verkopen ze vooral spullen. Ik wil graag kleertjes? Nu hoorde ik iemand tijdens een verjaardag praten over villaverna heeft iemand ervaring met ze?
 
Hoi,

het hangt helemaal vanaf wat je smaak is. Voor die kleintjes hebben ze bij Zeeman ook leuke dingen. En mijn dochter draagt veel Hema kleertjes en C&A ook erg leuk.
En ze heeft ook dingn gekregen wat eerst van anderen is geweest. Dat wat ik daar niet leuk van vond heb ik of teruggeven of meegeven met oude kelding ophaal. Het is maar net wat je leuk vindt en wat je budget is.
Ze dragen het maar even. Een maat die wat langer meegaat is 74.

groetjes
Desi
 
Hoi,
Ook mijn kinderen dragen veel H&M en Hema. Maar wil ik iets aparts of extra moois, dan kijk ik op Marktplaats.nl. Daar kun je topmerken vinden voor bijna niks. Het is wel tweedehands, maar vaak is het nog (bijna) nieuw. Zeker bij de kleding voor jonge kindjes. Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit dat het door een ander kindje is gedragen. Gisteren nog heb ik een mooi Dieselbroekje voor 7,50 gekocht. In de winkel zal dit rond de 40,- zijn geweest, toch leuk! Bovendien nog goed voor het milieu ook, recycling
Ivy
 
www.kleertjes.com = zie kixx-online beschrijving..
www.kixx-online.nl = goedkoop en duurder= service is super! Vandag besteld morgen in huis, net als bij brinn.nl Ook krijg je je geld terug mocht het nietgoed zijn; ideaal!
www.amazingkids.nl = vanalles en nog wat
www.brinn.nl = onwijs leuk voor klein en groot!
www.kakketula.nl  = name it noppies ed
www.jeppeke.nl = grotere maatjes volgens mij..

Hier kopen wij graag! Met alle prettige ervaringen!
Shopse!

Ook leuk is www.rainbowbabies.nl eigen kleertjes bedrukken etc..
 
Terug
Bovenaan