Mijn dochter is op dit moment aan het...

dweilen en mama zit lkkr achter de pc! Ik doe altijd heel goed de keuken (daar zitten de echte vlekken...hihi) en Isabelle mag de woonkamer en de hal doen. Dat bestaat voor een groot deel uit vloerkleden, maar ze is er altijd dolgelukkig mee dat ze dat mag doen! De jongste ligt lkkr boven in bed, dus wij genieten volop! Het is zo grappig, want ze zingt "Berend Botje" erbij haha. Hebben jullie ook al taakverdeling wat betreft het huishouden met jullie kids?

Groetjes Babybelle

Hahaha, wat grappig!
Nou die van mij wilt ook altijd graag helpen. Zo helpt ze mee met stofzuigen en vooral een doekje met glassex is errug leuk!! De was kan ze ook al goed in de wasmachine doen. Oja en laten we vooral het afwassen niet vergeten, dat staat wel op nummer 1 bij mevrouw.
Nou ze mag me zoveel mogelijk helpen, in de hoop dat ze het leuk blijft vinden tot een jaar of 16, hahahaha.

Groetjes van Sonja

Sven vindt de Swiffer helemaal geweldig. Ook hij mag altijd de was uit de droger halen en in de mand doen, mee stofzuigen en met een doekje zijn eigen keukentje poetsen. Ben ook benieuwd hoe lang hij dat nog volhoudt, haha!

Groetjes,
Maike

haha nou taakverdeling wat betreft het huishouden zou ik het niet willen noemen. Ze doet niet echt iets helemaal zeg maar...
Ze helpt graag met de wasmachine vullen of leeghalen maar tegenwoordig vind ik dus ook allerlei poppen en little people poppetjes in de trommel :)
Verder helpt ze graag met de afwasmachine uitruimen en de boodschappen opruimen maar alles maar kort. Ze is niet het type meisje dat lang en geduldig gaat staan schoonmaken...helaas.

groetjes Tamar

Hier ook geen echte taakverdeling hoor ;-)

Maar Dylano is net zoals jullie kindjes, gek op ons helpen!
Hij helpt dan ook mee met de vaatwasser uitruimen, soms inruimen, maar ja.. dat gaat in etappes hé ;-)
Zijn bordje brengt hij altijd naar de aanrecht, en als ik brood ga smeren, pakt hij de dingen die ik nodig heb uit de koelkast. Ook komt ie weleens met iets aan, wat mama dan net niet goed vind haha! Smiecht hoor ;-)
Stofzuigen is ook nog favoriet hier, en autorijden doet hij ook maar al te graag. Hij heb zn eigen stuur en alles wat daarbij hoort in de auto, en dan stuurt ie mee zeg maar. Lief om te zien.
En v/d week had hij mn trekker gepakt, en was de ramen aant trekken.. Kon niet eens boos worden, dat hij in de kelder had gezeten, vond het zo'n leuk gezicht hihi!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan