mijn dochter pakt de fles niet!!!! Help!

Ik heb een dochter van 3 maanden en geef borstvoeding. Vanaf de 5 weken ben ik bezig haar de fles te geven (met mijn afgekolfde melk), omdat ik iedere ochtend werk. Maar ze pakt de fles niet. We hebben (volgens mij) alles al geprobeert; verschillende spenen, als speeltje aanbieden,  wachten tot ze echt honger heeft... enz.  
Wie heeft er tips voor mij???
 
Hoi,

Ik weet niet hoeveel uur je werkt maar kan je het niet zo plannen dat je haar voed voor je weggaat en meteen wanneer je terug bent.

En anders heb je ook nog recht om te kolven en in jou geval te gaan voeden of je kind op je werk voeden.

Zeker omdat je al met 5 weken begonnen bent kan ik me voorstellen dat je erg gefrustreerd raakt.

Misschien kan ze nutrix/biobim van een lepeltje eten ipv een flesje drinken als jij er niet bent?

succes
 
Hoi Nienke! Wat vervelend zeg dat het niet lukt! Ik weet niet of jij zélf het flesje geeft of je man (kan niet meer teruglezen of je inmiddels al werkt of niet), maar ik weet dat er baby's zijn die weigeren uit de fles te drinken als mama de fles geeft of zelfs maar in de buurt is! Ze willen dan gewoon de borst en niet zo'n nepding
Dus je zou je man kunnen laten proberen de fles te geven als jij niet in de buurt bent. Verder zou ik het even niet weten...mijn man zei altijd: als ze écht honger heeft dan drinkt ze wel hoor! Maar ja, het moet ook niet een hele strijd worden...
Misschien kan je op de site van Borstvoeding Natuurlijk kijken; daar is een forum waar je dit soort vragen kwijt kan en waar een schat aan informatie te vinden is.

Succes ermee!

Groetjes,
Dani, mama van Joëlle
 
Terug
Bovenaan