Mijn dochter spuugt ineens haar eerste fles?

Hoi,

Een paar dagen geleden had ik wat advies gevraagd over het slapen en drinken.
Iemand een gouden tip?
Onze dochter is exact zes maanden en spuugt ineens haar eerste fles uit! Inmiddels al vier dagen achter elkaar. Dus het lijkt me geen toeval meer ☺️ ze heeft er verder geen last van lijkt het (behalve mama omdat die veel moet wassen en inmiddels de hele bank vol gespuugd met melk is )
Verder deed ze dit nooit (en ook nooit gedaan).
Vandaag voor het eerst eerst een beetje pap aangeboden als ontbijt. Ik dacht dat is wat zwaarder dus misschien helpt dat. Ze heeft zo'n 50 cc pap op en 50 cc melk en daar kwam de fontein weer. Na een half uurtje dronk ze de andere 50 cc op en hield dat binnen.

Zou al deze onrustige dingen te maken kunnen hebben met een sprongetje? Ze wordt ook ineens om 06.30 wakker en is om acht uur weer doodmoe... Wil savonds ineens wel eerder slapen (met tussendoor een troost of speen van ons)...

We maken ons geen zorgen hoor ☺️ maar ik zou haar graag willen helpen als dat kan☺️

Hoi! Mijn dochter heeft dat rond de 5/6 maanden ook een paar keer gehad. Een hele vloedgolf er in 1 keer uit! We snappen er nog steeds niks van, Google kon ons ook niet echt helpen. Het enige wat we konden ontdekken was dat ze mogelijk te veel lucht binnen kreeg maar dat vonden wij vreemd, dit had ze nooit. Een paar keer dus de fles in 3x gegeven (steeds een boertje tussendoor laten). Dit was bij ons met een week ofzo klaar.

Terug
Bovenaan