Mijn dochter is 2 en 5 maanden. Sinds dat ze zindelijk is hebben we problemen met slapen.Dat is nu ongeveer 1 maand. Ze is wel nooit geen vaste slaper geweest en heeft ook al vaak bij papa en mama geslapen maar dat was alleen maar als ze ziek was. Zodra ik haar al in bed leg zegt ze al nee papa en mama z'n bed. Maar ik leg haar gewoon in haar eigen bed. En dan begint ze te huilen. Nouja huilen kan ik het niet meer noemen ik noem het meer krijsen. Zo moet ik in 2 uur tijd wel 3 keer het bed verschonen omdat ze gewoon overgeeft van het huilen. Midden in de nacht word ze weer wakker en begint het van voor af aan. Ik zelf ben nu 27 weken zwanger van ons 2de kindje. Omdat ik totaal uitgeput ben van de slappeloze nachten leg ik haar geregeld bij ons in bed om er maar vanaf te zijn en zelf ook een beetje aan mijn nacht rust toe te komen. Moet ik haar bij ons nemen als ze zo overstuur id of moet ik dat juist negeren. Ik weet het niet meer je word er zo moedeloos van. Zelfs mijn relatie met mijn man verslechterd doordat we steeds vaker ruzie hierover krijgen.
Iemand tips adviezen????
Of mensen met dezelfde probleem.
Iemand tips adviezen????
Of mensen met dezelfde probleem.