Mijn dochter wordt bijna 1 jaar!!!

Hallo allemaal,

Nog een paar weken en het is zover: Mijn dochtertje wordt dan een jaar en ik wil toch wel iets speciaals kopen voor haar.

Heeft iemand een goede tip voor een leuk cadeau?? Voor de meeste dingen die leuk zijn moet een kindje al wat ouder zijn merk ik en het valt niet mee om iets te vinden. Wat doen jullie verder voor speciaals aan de verjaardag?? Ook nog leuke ideeën??

Bedankt alvast,
Keesje
 
Hai,

De vraag over cadeautjes is al eerder gesteld, dus kijk even verderop in de 0-1 jaar lijn (weet zo snel even niet meer in welk vakje het stond, kan ook ontwikkeling zijn) Via de zoekfunctie kan je er ook wel bij komen.

Ja leuke ideetjes.... da's afhankelijk van de interesse van je kindje... Wij hadden met de eerste verjaardag thema nijntje. (tafelkleed, servetjes, plastic bordjes etc.). Een extra feesttaartje voor het feestvarken is ook wel leuk, kunnen ze heerlijk graaien en knoeien... (heb ik bij anderen gezien, want die van mij mochten geen ei en dus ook geen slagroomtaart...). Hou het voor de rest overzichtelijk en nog een beetje rustig. De eerste verjaardag is al overdonderend genoeg! Zo veel cadeautjes (vooral het papier) is erg interessant, maar ook erg vermoeiend. Probeer het bezoek ook een beetje te leiden... Alleen de ochtend bijvoorbeeld, kan je kleintje na alle drukte even bijkomen, slaapje doen en dan lekker met het nieuwe spul spelen.
Een camera klaar hebben staan voor de eerste reactie op de slingers en ballonnen! De gezichtsuitdrukkingen zijn fantastisch!
Probeer ook hulp te krijgen voor de praktische dingen van de verjaardag, zodat jij (en de vader) echt kunnen genieten van de reacties van je kindje! Door alle drukte mis je anders een hoop. Daarbij komt dat jij dan wat rustiger de dag kan beleven, waardoor je die rust ook doorgeeft aan je kindje!
Veel plezier!
 
Hallo Keesje,

Stan is afgelopen zondag 1 jaar geworden en hij heeft van ons een houten loop-bak-fietsje gekregen. Hij had nl al een houten loopwagen (met blokken). Het ligt er allemaal net aan wat je zelf wilt uitgeven. Wij hadden ook in ons achterhoofd dat dit een kadootje is waar hij langere tijd mee kan spelen. In het bakje kan je speelgoed vervoeren naar de ene plaats, uitladen, enzovoorts.
Doordat de keuze reuze is tegenwoordig wordt het steeds lastiger om iets leuks voor je kind te vinden. Veel succes!

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan